vrijdag 24 augustus 2012

Een kleine tip tegen hoofdpijn!

Hoi hoi! Ik had gister weer eens last van hoofdpijn, wat helaas vaker voorkomt. Of het nou de warmte is die nog steeds in mijn huis hangt van vorige week of de stress omdat ik bijna ga studeren, ik heb geen idee, maar ik had er last van, en het blijft vervelend! 







Nu heb ik een tip tegen hoofdpijn die bij mij goed werkt! De tip komt eigenlijk van mijn moeder, dus credits gaan naar haar. Er zijn vast wel mensen die deze tip al kennen, maar er zijn ook mensen die vaak hoofdpijn hebben en die geen idee hebben wat hoofdpijn nou kan verhelpen. Wat je moet doen is eau de cologne op een washandje doen! Daar hoeft geen water bij, een flinke scheut eau de cologne is al genoeg. Leg het washandje op je hoofd en laat het zitten totdat de hoofdpijn wegtrekt. Het werkt verkoelend door de citroen en als het goed is is de hoofdpijn na een paar uurtjes verdwenen. Daar zal de 80% alcohol ook wel wat mee te maken hebben haha. Wat ook nog goed werkt, is het washandje met eau de cologne even onder je neus doen en even snuiven. Niet te lang, heel eventjes maar! Het is echt ontzettend sterk en het voelt even heel raar, maar het werkt echt! Wij kopen eau de cologne vaak bij het Turkse winkeltje bij ons in de buurt dus als je het ook wilt kopen kan je het vast vinden bij de dichtstbijzijnde Turkse winkel bij jou in de buurt. Note : drink dit spul niet. Ik weet niet wat er dan gebeurt, maar dat zal vast niet goed zijn!


Dit is de fles eau de cologne die wij altijd kopen bij de Turkse winkel.

Dit was even een snelle tip, omdat het bij mij vaak effectief is en ik dacht : laat ik het ook even delen met de lezers! Laat me weten of het gewerkt heeft en laat het ook weten als het niet gewerkt heeft natuurlijk, ik ben erg benieuwd! 

Good luck en tot de volgende keer!

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen