zondag 26 augustus 2012

Een nieuwe (school)tas

Hoi hoi! De scholen zijn weer begonnen. Dat is niet leuk, ik weet het, want het is een bevestiging dat de zomer weer tot zijn einde komt en het is natuurlijk geen vakantie meer! De dagen aan het strand (of het dichtstbijzijnde meertje, in mijn geval) zijn voorbij en het is weer tijd voor huiswerk en zeurende leraren. Huilen, huilen, huilen. Nu probeer ik achter dit vervelende punt een klein lichtpuntje te zoeken. Ik weet het, het is moeilijk, maar ik word altijd heel blij van nieuwe spulletjes kopen voordat het nieuwe schooljaar weer begint. Een nieuwe etui waar nog niet op is geschreven door je klasgenoten, nieuwe vers geslepen potloden en pennen die nog vol zitten met inkt, een nieuwe agenda waar de pagina's nog maagdelijk wit van zijn, en natuurlijk.. een nieuwe tas. Geef toe, school is een goed excuus om weer eens een mooi exemplaar in te slaan, want de tas moet natuurlijk wel stevig en groot zijn, want hoe neem je anders je 'boeken' mee? ;)





Nu heb ik ook mooi van deze gelegenheid gebruik gemaakt en heb een mooie nieuwe tas gekocht. Mijn oude tas was dan ook niet meer bestand tegen mijn zware studieboeken, dus ik had dan ook echt een nieuwe tas nodig. Ik heb op het internet gesurfd en had een tijdje geleden in een tijdschrift iets gezien over het merk Dorothy Perkins. Ik zag in dat tijdschrift een klein tasje en ik vond hem heel leuk. Ik vond het dus wel de moeite waard om even een kijkje te nemen op de website. Ik keek op de site naar de tassen en keek mijn ogen uit. Zoveel moois. Uiteindelijk heb ik een mooi exemplaar gevonden en heb hem besteld. Toen hij was bezorgd, was ik er helemaal blij mee. Hij is misschien iets kleiner dat ik had verwacht, maar ik kan hem nog prima als schooltas gebruiken, en ik hoop nu maar dat hij lang meegaat. Ik weet dus nog niks van de kwaliteit van de tassen, dus hou daar rekening mee.


Dit is dus mijn nieuwe tas! Hij ziet er misschien een beetje raar uit op de foto, maar dat komt omdat er nog niks inzit. Ik vind hem prachtig en vooral de drie verschillende stroken vind ik mooi. Er zitten ook mooie gouden details in, maar het is niet te veel van het goede.  Het bovenste gedeelte is trouwens een soort suède stof. 



Prachtig detail.

Het is zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op www.dorothyperkins.com en de tassencollectie te bekijken. Ze hebben naast handbags ook mooie clutches, shoppers, crossbody's enzovoort voor een goede prijsZe hebben naast tassen ook kleding, sieraden en nog meer dingetjes dus als je geïnteresseerd bent kun je daar ook kijken. Je moet wel een creditcard (even je papa lief aankijken haha) of een paypal account hebben. Ik weet niet meer precies hoeveel ik voor mijn tas moest betalen, maar dat kun je zo zien op de site.

Heb je wel eens iets gekocht bij Dorothy Perkins of heb je een andere webshop waar je helemaal gek op bent en wat koop je daar dan zoal? Laat het me weten en tot de volgende keer!

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen