woensdag 22 augustus 2012

Hoi!

Hallo allemaal! Ik zal mij eerst even voorstellen : ik ben Patricia en ik ben 17 jaar. Dit is mijn allereerste blogpost ever en ja, met allereerste bedoel ik ook echt allereerste. Ik heb nog nooit eerder geblogt dus aan ervaring ontbreekt het me een beetje, maar ik hou van schrijven en ik denk dat dat de belangrijkste reden is om een blog te beginnen. Ik vind het natuurlijk wel spannend, want hoe zal het gaan? Zullen mijn lezers mijn blogposts leuk vinden? En nog belangrijker, krijg ik überhaupt wel lezers? Het belangrijkste voor mij is dat ik in ieder geval een uitlaatklep heb voor alles wat 'on my mind' is, want ik heb het idee dat ik me soms niet helemaal kan uiten. Mensen hebben bijvoorbeeld niet dezelfde interesses als ik, of mensen zijn het niet met me eens, maar hey, daar is het internet dus voor! Hier kan alles! Ik hoop natuurlijk ook dat ik lezers krijg die het leuk vinden om te lezen wat er zoal in me omgaat.

Maar waar ga ik dan precies over bloggen? Ik heb besloten om alles wat op mijn pad komt te zien als een mogelijkheid om erover te bloggen. Ik kan dus over van alles bloggen! Over beauty, entertainment, lifestyle en nog veel meer natuurlijk! ik wil er een veelzijdig blog van maken en ik wil er dus voor zorgen dat er veel verschillende blogposts komen over verschillende onderwerpen!

Oja, ik zal er even een foto van mezelf bijvoegen, want het gezicht achter de blog is natuurlijk ook wel belangrijk, vind ik persoonlijk!


Dit ben ik dus! Ik ga nu verder inspiratie opdoen voor mijn volgende blogposts, maar ik wilde toch eerst even een soort van welkom plaatsen, dus bij deze : Welkom! :)

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen