dinsdag 28 augustus 2012

Mijn favoriete nummers (op dit moment) 1


Hoi! Ik laat vandaag zien wat mijn favoriete nummers zijn van dit moment. Ik verander vaak van favoriete nummers, omdat ik vaak helemaal verslaafd ben aan een nummer, hem non-stop achter elkaar draai, er na een tijdje zat van ben en dan weer overga naar nieuwe nummers. Dit is dus het lijstje van dit moment, maar dat kan over een maand weer helemaal anders zijn. Ik weet niet of deze liedjes heel recent zijn allemaal, maar ik vind ze op dit moment leuk, en daarom post ik ze! Ik ben trouwens een trouwe 3FM luisteraar dus verwacht veel liedjes die op die zender gedraaid worden. Enjoy! :)






Some nights - Fun. Sinds ik 'we are young' hoorde van Fun ben ik helemaal fan van ze en toen ik dit liedje hoorde werd ik helemaal vrolijk. De samenzang die je in het liedje hoort klinkt super en het is gewoon een heel vrolijk liedje waar je even heel veel power van krijgt! Ben ik trouwens de enige die vind dat de stem van de leadzanger, Nate Ruess, soms veel wegheeft van Freddie Mercury? Freddie valt natuurlijk niet te evenaren, maar ik vind dat zijn stem aardig in de buurt komt!



Hall of fame - the script ft. will.i.am. Ik ben al een tijdje fan van de liedjes van the script, maar de combinatie van de heerlijke stem van Danny O'donoghue en de raps van will.i.am is helemaal goed. Het is gewoon een lekker nummer waarbij je lekker kan meezingen of om even bij weg te dromen.


Gangnam style - PSY. Ja, echt waar, ik ben fan van dit nummer. Het is zo verslavend en het heeft gewoon een leuke beat. Ik versta er niks van, maar ik zing het zinnetje 'Heeeey, sexy lady!' gewoon keihard mee. En dat dansje ga ik ook zeker nog proberen om onder de knie te krijgen haha.


Michael Jackson (The beat goes on) - Cash Cash. Dit is een soort tribute aan Michael Jackson van de groep Cash Cash. De teksten van Michael komen er in terug en het heeft een hele lekkere beat. 'Even though the king is gone, the beat goes on and on.'




She wolf - David Guetta ft. Sia. 'Titanium' was al een heerlijk nummer van deze twee artiesten en hun nieuwe nummer samen, 'She wolf', is net zo lekker! Sia heeft een prachtige stem en dat gaat naar mijn mening goed samen met de beats van David Guetta.


Blow me (one last kiss) - P!nk. Ik zat al een tijdje te wachten op een nieuw nummer van P!nk, want ik miste haar een beetje! Nu heeft ze weer een nieuw nummer uitgebracht en ik vind het een erg leuk nummer. ik ga hem niet te vaak luisteren, want ik ben bang dat ik er dan snel genoeg van krijg, maar ik vind hem nu nog erg leuk!


Wat is/zijn jouw favoriete nummer(s) van dit moment?

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen