donderdag 23 augustus 2012

Review GLOSSYBOX augustus 2012

Hoi allemaal! Ik heb al een aantal maanden een abonnement op de Glossybox en het leek me leuk om een review te doen over de Glossybox van deze maand, aangezien ik nu een blog heb! :)
Ik geef mijn mening over de producten van de Glossybox van de maand augustus!





Het is altijd weer een leuk moment als de Glossybox weer voor de deur staat! Ik hou van pakketten waar je nooit van weet wat er precies in zit maar waarvan je wel weet dat de producten waarschijnlijk wel gaan bevallen! Ik ben tot nu toe erg blij geweest met de Glossyboxen die ik heb gehad! Er zaten af en toe wat mindere producten in, maar dat is mijn persoonlijke mening! 

Ik ben echt heeeeeel erg blij met de Glossybox van deze maand, die ik nu ga reviewen. Op het eerste gezicht werd ik al helemaal blij van de box toen ik het lintje losmaakte en de producten zag, maar ik werd nog blijer toen ik de producten één voor één goed ging bekijken! Laten we beginnen met het product dat als eerste mijn aandacht trok : 


Het oogschaduw palette van Vera Valenti. Ik ben hier echt ontzettend blij mee! Ik ben dol op oogschaduw in bruintinten/aardetinten en de witte oogschaduw vind ik ook erg mooi! Er zit ook een mooie roze blush in, dus ik ben erg blij met dit palette. Dit palette kost 5,32 euro.

Het tweede product dat in deze Glossybox zat is de shampoo van Pureology en die heet 'super smooth'. Deze shampoo reinigt, voedt en verzorgt het haar op milde wijze. Ik heb de shampoo nog niet geprobeerd omdat ik gelijk een review wilde maken van deze Glossybox maar hij ruikt in ieder geval wel heerlijk! De shampoo ruikt lekker fris en zomers dus dat voorspelt al veel goeds. De adviesprijs van deze shampoo is 16,50 euro, maar dat is de prijs van de 250 ml fles. In deze Glossybox zit een kleinere versie van 50 ml. Hier is een foto van het flesje :



Het derde product uit de Glossybox is het oogpotlood wat ook afkomstig is van het merk Vera Valenti, net zoals het oogschaduw palette. 


Het is een bijzonder lang oogpotlood dus die gaat waarschijnlijk heel lang mee, wat een pluspunt is. De kleur van het oogpotlood is gewoon zwart maar hij brengt heel gemakkelijk aan en de kleur is goed te zien. Wat ook erg handig is aan dit oogpotlood is dat er een kleine puntenslijper in de dop zit. Dat heb ik nog niet eerder gezien en ik vind het erg handig dat alles in één zit! De prijs van het oogpotlood is 3,90 euro. 



Het vierde product is een 'Glossybox - serie exclusiv pro beauty brush' en dat is een kwast van de Glossybox serie. Ik was erg tevreden over de lippenstift van de Glossybox serie van vorige maand en ik ben wederom tevreden met deze kwast. Ik had ten eerste een goede kwast nodig dus deze kwast kwam als geroepen. Ten tweede heeft de kwast hele zachte haren (blijkbaar is het gemaakt van geitenhaar) dus het is heel fijn om mee te werken en het brengt mijn blush ook goed aan. De prijs van deze beauty brush is 7 euro.


Het allerlaatste product wat ik mijn Glossybox zat was de 'Kiehl's - lip balm #1'. Deze lippenbalsem beschermt en biedt intensieve verzorging aan droge lippen. Ik ben erg blij met deze lippen balsem omdat het blijkbaar een groot favoriet is onder de lippenbalsems en omdat ik vaak droge lippen heb is dit erg handig. Deze lippenbalsem heeft ook Zonnebeschermingsfactor 4, dus dat is ook fijn. Er zat ook een kaartje bij die een hele leuke retro indruk maakte en het was een kaart die je recht gaf op gratis verzending in de Kiehl's webshop bij de eerstvolgende bestelling. Het is een kleine lippenbalsem en is naar mijn mening best prijzig maar hij werkt wel goed en is erg verzorgend. De prijs is 8 euro.
Op de foto is de tekst die op de lippenbalsem staat niet goed te zien, dus ik zal het even typen : 'Temporarily protects and helps soothe dry lips. Helps shield lips from the drying effects of wind and cold weather. Apply liberally, and allow an excess of the balm to be absorbed.'



Dit was mijn Glossybox review van deze maand. Ik was echt heel erg blij met deze Glossybox omdat er fijne producten in zaten die goed van pas komen. 

De prijs die ik noem bij elk product is de prijs als je het product apart zou kopen, een Glossybox kost 12,50 per maand! Als je geïnteresseerd bent in een abonnement op de Glossybox moet je gewoon even naar www.glossybox.nl gaan en daar kan je alle info lezen! 

Tot de volgende keer! :)

xoxo Patricia







1 opmerking:

  1. Leuk, ik heb alles hetzelfde behalve de shampoo, ik heb een andere shampoo :P

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen