donderdag 31 januari 2013

Mijn 5 favoriete youtubers

Hoi allemaal!
Vandaag ga ik jullie mijn 5 favoriete youtubers van het moment laten zien. Ik was een beetje aan het rondkijken op youtube en kwam erachter dat er toch een aantal youtubers zijn waar ik graag naar kijk! Dus ik zou zeggen : kijk met me mee!

1. Daily Grace




Grace Helbig aka Daily Grace is gewoon geweldig. Ze heeft van maandag tot en met vrijdag een nieuwe video en elke maandag, dinsdag etc. heeft het hetzelfde thema. Ze vertelt over hele recente dingen op de meest droge manier mogelijk en ik lach me vaak dood om haar. Hier is een filmpje waar ik heel hard om moest lachen toen ik hem voor het eerst zag. Grace was van de trap gevallen, heeft een hechting bij haar wenkbrauw en besluit om ZELF een pony te knippen om het te verbergen. Tuuurlijk, dat lijkt mij ook de meest logische keuze! ;)


Kingsley is een jongen die heerlijk schreeuwt voor de camera over alles wat hem irriteert of wat overexposed is (iets of iemand die volgens hem te veel media-aandacht krijgt). Hij is gewoon hilarisch en ik lach altijd om zijn filmpjes, zelfs het beantwoorden van de rare vragen van zijn fans doet hij op een geweldige manier. (zie video hierboven)




Ik vind het altijd wel leuk om naar beautygurus op youtube te kijken, maar als die beautyguru ook nog eens leuke humor heeft, ben ik om. NikkieTutorials is zo'n youtuber. Ze vertelt over make-up en maakt hele mooie looks, maar ze heeft ook zulke leuke humor, dat haar filmpjes gewoon nooit vervelen. 



Teske de Schepper is nog een beautyguru, maar ze heeft het niet altijd alleen over make-up, maar ook over heel veel andere dingen, zoals kleding, sieraden en bijvoorbeeld de glossybox die ik ook elke maand krijg (zie hierboven). Ze is afwisselend en behandelt veel verschillende onderwerpen in haar video's, dus haar kanaal is heel divers en dat maakt haar youtube-kanaal zo leuk. 

5. Smosh


Een hele andere categorie in dit rijtje, want smosh praat niet voor de camera, maar maken filmpjes met een echt verhaal waar ik stiekem toch wel vaak om moet lachen. Het is misschien een beetje kinderachtig af en toe, maar 1 keer per week een smosh-filmpje vind ik toch altijd wel leuk om te kijken. En ik kijk stiekem ook wel graag naar Anthony ;)

Dit is dus mijn top 5 van favoriete youtubers van het moment. Ik heb ontdekt dat ik nu veel meer hou van youtubers die over allerlei dingen vertellen voor de camera, terwijl ik vroeger echt hield van filmpjes met een verhaal, zoals de filmpjes van smosh (die dan nog wel in dit lijstje staat) of shanedawsontv. Ik ontdek altijd weer leuke youtubers in de loop der tijd, dus misschien is dit lijstje over een tijdje weer helemaal anders. Ik raad jullie aan om deze youtubers allemaal even te bekijken, want misschien zit er wel iets bij wat jij net zo leuk vind als ik! 

Wie is jouw favoriete youtuber? 

xoxo Patricia

2 opmerkingen: