maandag 28 januari 2013

Scarf it up!



Ik heb een liefde voor sjaals. Wat zeg ik? Een grooote liefde voor sjaals. Ze zijn gewoon leuk. Sjaals kunnen elk seizoen gedragen worden en ze maken je outfit gewoon net wat leuker en minder saai. Vooral in deze koude wintermaanden komen sjaals goed van pas, dus ik ga jullie 2 sjaals laten zien die ik gister zag liggen in de kast en die toch eigenlijk best wel leuk zijn. Ik ga oude sjaals weer nieuw leven inblazen..





Dit is sjaal numero 1. Geen idee waarom hij blauw is op deze foto, maar op de eerste foto kan je zien dat hij groen is. Hij heeft een mooie mintgroene kleur in het echt. De sjaal heeft verschillende tinten groen, en dat maakt het naar mijn mening nog mooier dan wanneer het bijvoorbeeld één kleur groen was geweest.  Ik vind deze sjaal gewoon leuk en schattig. Hij heeft van die schattige bolletjes en dit is gewoon zo'n sjaal die mijn saaie zwarte outfit (ik neig ernaar veel zwart te dragen) toch wat leuker maakt. Ik moet toegeven dat ik er eerst een beetje aan moest wennen toen ik deze sjaal voor het eerst weer droeg, omdat hij toch een beetje oubollig over kan komen, maar hij lag daar zo in de kast ongedragen en ik vond dat hij toch een keer 'naar buiten' moest! ;) 
Dit is gewoon een lieve sjaal en ik ben van plan om hem vaker te dragen als ik mezelf erop betrap dat ik weer veel zwart draag. 


Dit is de tweede sjaal die ik wil laten zien. Het is een dikkere sjaal van fijne, zachte stof en hij heeft mooie kleuren die overlopen van grijs naar roze naar groen. Er zit een mooie, zwoele overloop in de kleuren. Deze sjaal is een stuk dikker dan de eerste sjaal. De eerste sjaal heeft een dunne, aparte stof en is dus minder geschikt voor de winter dan deze. Dit is wederom een sjaal die je outfit gewoon wat meer kleur geeft, hij is op veel manieren te dragen en hij is dus ook nog eens warm voor de winter. Wat wil je nog meer? 

Ik ben blij dat ik deze sjaals weer gevonden heb ik de kast. Soms heb je toch kleine verborgen schatten in je kast liggen die nog goed van pas komen. Ik weet niet waar deze sjaals vandaag komen, omdat ze dus al een tijdje in de kast liggen, maar er zijn genoeg winkels waar dit soort kleurige sjaals te vinden zijn. Ik raad jullie ook aan om eens in je kast te kijken, misschien ligt er nog wel een sjaal (of iets anders) in waarvan je vergeten was dat je hem had. Sjaals maken je outfit gewoon af en ze zijn leuk en afwisselend! 

Houden jullie ook van sjaals? Zo ja, waar kopen jullie ze het liefst?

xoxo Patricia 

1 opmerking:

  1. leuke post !
    Ik heb bijna altijd een sjaal om in de winter, in de zomer heb ik meer kettingen.
    Maar mijn sjaals komen meestal van de H&M of de primarkt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen