zaterdag 30 maart 2013

Cadeautip : VVV Cadeaubon


We kennen allemaal wel de giftcards of cadeaubonnen die je aan iemand geeft als je niet echt inspiratie hebt voor een cadeau. Ze kunnen bijvoorbeeld van de Zara of de Douglas zijn en ga zo maar door. Bij elke winkel is wel bijna wel een giftcard te koop. Ik vind ze zelf heel erg handig, want het is een leuk cadeau, maar je kan toch nog zelf kiezen wat je ermee koopt. Nu is het natuurlijk helemaal handig als je een cadeaubon hebt waarmee je ook nog tussen verschillende winkels kan kiezen. En die bestaat gelukkig : de VVV Cadeaubon. Ik heb er voor mijn verjaardag één van mijn tante gekregen ter waarde van 15 euro en daar heb ik even lekker mee geshopt.
Zoals ik al zei kan je met de VVV Cadeaubon bij verschillende winkels shoppen. Je kan bijvoorbeeld naar de ICI PARIS XL, Free Record Shop, V&D etc. Er zit veel afwisseling in de winkels waar je heen kan om te shoppen. Ook kan je bij verschillende webshops shoppen, je bon aan een goed doel doneren (ook erg mooi) of je kan het gebruiken voor verschillende dagjes uit, bijvoorbeeld voor een pretpark. Neem voor alle winkels en instanties eens een kijkje hier.


Ik besloot naar de Xenos te gaan, die ook op het lijstje stond. Ik had nog een sieradenrekje nodig en ik wist dat ze die bij de Xenos hadden. Ik heb er dus een mooie mee gekocht en ik heb mijn oorbellen er al aangehangen. Ik vind hem erg leuk op mijn kamer staan en het is ook heel handig om sieraden mee op te bergen. Dit sieradenrekje kostte 10 euro. 








Ik had nog 5 euro over en besloot om 2 waxmelts voor mijn oliebrander te kopen. Ik dacht dat het 2 verschillende geuren waren omdat de waxmelts verschillende kleuren hadden, maar het blijkt dus allebei framboosgeur te zijn. In de Xenos hangt altijd al een hele sterkte lucht, daarom kon ik niet ruiken dat het precies dezelfde geur was haha. Het maakt op zich niet uit, want ze ruiken gelukkig wel erg lekker, dus ik kan er lang mee doen! Deze waxmelts kosten 89 cent per stuk. 

Ik had nu nog 3 euro over en wat koop je dan? Juist, eten.. haha. Het enige minpunt aan de VVV Cadeaubon is dat je hem in één keer moet besteden dus als je nog maar een paar euro overhebt is het moeilijk om er nog iets bij te kopen. Ik heb bijna tentamens en ik vind het tijdens het leren en tijdens het maken van het tentamen lekker om op kauwgom te kauwen, dus ik nam 2 pakjes mentos suikervrije kauwgom mee. Deze zijn in de smaken watermeloen, ananas en meloen. Klinkt best apart, ik geef het toe, maar ik heb er net één geprobeerd en het smaakt erg lekker. Heel erg lekker fris en zoetig, maar je moet er wel van houden. Ook kocht ik nog lion pop chocs. Het is chocolade, need I say more? Deze zijn ook gewoon lekker bij het leren. De kauwgom en de pop chocs kostten allebei 1,50 euro. 




Dit waren mijn aankopen met de VVV Cadeaubon. Ik wou het even laten zien omdat het gewoon een handig cadeau is om te geven als het je even aan inspiratie ontbreekt. Je maakt mij er in ieder geval erg blij mee, omdat je uit veel verschillende winkels kan kiezen. Het enige nadeel is dus dat je het in één keer moet uitgeven, maar voor de rest is het een handig cadeautje. Als je wilt kijken waar je de VVV Cadeaubon bij jou in de buurt kan kopen of bij welke winkels je het kan gebruiken, neem dan eens een kijkje op http://www.vvvcadeaubon.nl/

Wat vind jij van cadeaubonnen of giftcards?

xoxo Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen