zaterdag 2 maart 2013

Dr. van der Hoog - Pretty Peachy masker

Ik had laatst een feestje en ik dacht : mijn gezicht moet er wel een beetje levendig en fris uitzien! Ik heb dus een maskertje erbij gepakt en ben ermee gaan smeren. Ik had hem een tijdje geleden in de Glossybox gekregen en het was het Dr. van der Hoog - Pretty Peachy masker. Ik ga jullie nu even kort vertellen wat ik ervan vond.




Ten eerste vind ik de verpakking erg leuk. Een rustige, chique ogende verpakking en het is erg duidelijk waar dit masker naar ruikt. ;) Als je de verpakking van het masker openmaakt, komt de geur van perzik
je tegemoet. Een heerlijke frisse, maar toch zoete geur die ik echt niet erg vond om op mijn gezicht te smeren!  Op de site van Dr. van der Hoog staat dat de prijs van dit masker 2,23 euro is. Dit staat er verder nog op de site beschreven over dit masker : 

Het weldadige crèmemasker zit vol vitamine E en provitamine B5. En de verzachtende perzikolie en het perzikextract zorgen voor... inderdaad: een perzikhuidje. Het gezichtsmasker is sterk vochtregulerend en herstelt de elasticiteit van de huid. Na gebruik voelt je huid weer heerlijk soepel en perzikzacht aan.

Gebruik van het gezichtsmasker :

Breng een royale laag aan op je gereinigde gezicht en laat je huid rondom de ogen en mond vrij. Nu kun je 10 tot 15 minuten heerlijk ontspannen en genieten. Neem het gezichtsmasker af met lauwwarm water. Verwen jezelf wekelijks met dit luxe masker voor een optimaal resultaat. (bron)

Dit masker belooft je een perzik-zacht huidje te geven, en toen ik het masker er eenmaal weer had afgehaald, was mijn huid ook echt lekker zacht. Het is waarschijnlijk geen ideaal masker als je een erg onrustige huid hebt. Het laat niet op magische wijze al je pukkeltjes en plekjes verwijderen, maar het is een ideaal masker als je net zoals ik, een feestje hebt of een andere gelegenheid waar je je voor op wil doffen. Smeer het diezelfde dag nog op je gezicht, en je huid voelt én ruikt als een perzikje! :)

Gebruik jij wel eens maskertjes? 

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen