zondag 3 maart 2013

Films voor in je vrije tijd!

Ik heb dit weekend (ik heb altijd een 3-daags weekend, thank you roostermaker!) maar liefst 3 nieuwe films gekeken. Ik vind dat best veel, want ik neem nooit echt de tijd om veel films te kijken. Ik wilde ze allemaal even kort reviewen voor jullie, omdat ik ze toch allemaal wel erg grappig/leuk/mooi/ontroerend vond! Dit zijn perfecte films om te kijken als je jezelf erop betrapt dat je je verveelt of als je een beetje vrije tijd overhebt naast het drukke leventje dat je leidt!





Als eerste heb ik 'Hotel Transylvania' gekeken. Dit is een animatiefilm die gaat over alle monsters die wij kennen (Dracula, Frankenstein en ga zo maar door) die een toevlucht zoeken uit hun dagelijkse leven. Ze gaan daarvoor naar Hotel Transylvania, die gerund word door Dracula. Dracula heeft ervoor gezorgd dat er geen mensen bij het hotel kunnen komen, omdat de monsters waar wij zo bang voor zijn, eigenlijk nog banger zijn voor ons. Alles gaat goed in het hotel, totdat er onverwachts een jongen het hotel binnen komt lopen! Ik vond dit echt een hele leuke film! Ik ben sowieso dol op animatiefilms. Ze zijn altijd zo leuk en grappig en ook deze film zat vol met leuke grappen die ook voor volwassenen leuk zijn! Het is gewoon zo'n lekker gekke film waar je meteen weer vrolijk van word!


Toen ik eenmaal in de animatiefilm modus zat heb ik ook gelijk een andere animatiefilm gekeken die ik nog graag wilde zien : 'Wreck-it Ralph'! Dit is een Disney film die gaat over Wreck-it Ralph, een slechterik van een computerspel. Hij wil geen slechterik meer zijn en wil gewaardeerd worden voor wat hij doet, omdat hij al 30 jaar slecht word behandeld. Hij gaat daarom vluchten uit zijn spel en komt terecht bij allemaal andere spellen, waaronder sugar rush, waar hij het kleine meisje Vanellope ontmoet. Dit is gewoon zo'n typische feelgood Disney film, waar je wel vrolijk van moet worden. Aan het eind van de film had ik zelfs een beetje vochtige ogen. Ik heb dat trouwens heel snel bij animatiefilms, geen idee waardoor dat komt haha.


Na die twee animatiefilms had ik wel even zin in iets anders, dus ik ben gelijk een hele andere film gaan kijken, namelijk 'the perks of being a wallflower'. Deze film gaat over Charlie, een buitenbeentje die word opgevangen door 2 oudere leerlingen. Ik kan er eigenlijk niet te veel over zeggen, het is zo'n film die je zelf moet bekijken. Het is een mooie, grappige, maar vooral ook ontroerende film en ik heb er erg van genoten. Als je de trailer bekijkt word het al een stuk duidelijker :


Dit waren de films die ik dit weekend heb bekeken en die ik toch even wilde delen. Ik heb alle films met veel plezier gekeken en ik raad jullie aan om lekker achterover te gaan zitten en ze ook te bekijken!

Hebben jullie nog een film die ik absoluut moet zien? Let me know!

xoxo Patricia


bron foto : weheartit




1 opmerking: