vrijdag 1 maart 2013

Forever21 oorbellen

Ken je dat? Als je iets nieuws hebt ga je bij andere mensen er steeds meer op letten of zij het ook hebben. Vroeger vielen oorbellen bij andere mensen mij niet zoveel op, maar sinds ik in de zomer gaatjes heb laten schieten (Ja, ik heb nu pas gaatjes. Ik heb het al eens eerder gedaan maar dat ging fout. Lang verhaal..) let ik steeds meer op de oorbellen die mensen inhebben. Om inspiratie op te doen! :)

Ik had nog niet zoveel oorbellen in mijn collectie en ik dacht dat het een goed moment was om hem eens uit te breiden aangezien ze bij Forever21 nu ideal accepteren als betaalmethode (praise the lord!). Ik zat me altijd te vergapen aan de mooie sieraden die ze daar hebben, maar ik vond het toch een beetje onzin om helemaal via paypal een paar sieraden te bestellen. Nu hoeft dat dus niet meer, dus ik heb daar even flink van geprofiteerd. Ik heb een aantal oorbellen gekocht die ik toch even met jullie wilde delen.







Dit is het eerste paar dat me opviel. Op de site heten ze de Cutout Geo Hoops en ze kosten 5,90 euro. Ik moest deze gelijk hebben toen ik ze zag. Ze zijn een mooie gouden kleur en ze geven mij een beetje een Egyptische indruk. Als ik mijn haar los heb, vallen ze op, maar niet gelijk te veel. Ze zijn op die manier nog best subtiel. Ze zijn wel redelijk zwaar naar mijn mening, dus daar moet je rekening mee houden als je overweegt om ze te kopen. 


Dit zijn de Arrowhead Charm Earrings en ze kosten 3,90 euro. Deze oorbellen zijn verkrijgbaar in 2 kleuren : goud en zilver. Ik heb voor de gouden gekozen, omdat die meer opvallen bij mijn donkere haar als ik ze draag. Ze vallen op, maar zijn subtiel, omdat ze wat kleiner zijn. Deze kunnen heel goed casual gedragen worden, maar ik had ze laatst ook gewoon in naar een feestje. Dit zijn lekker lichte oorbellen, dus je kan ze makkelijk de hele middag/avond dragen. 


Dit zijn de Sparkling Layered Square Studs en ze kosten 4,90 euro. Ik ben dol op deze oorbellen. Toen ik ze kreeg, waren ze groter dan ik had verwacht, maar dat vond ik stiekem wel leuk. Deze oorbellen laten zien dat knopjes ook gewoon de aandacht kunnen trekken. Dat komt ook door de mooie steentjes die op deze oorbellen zitten. Ze hebben een mooie bronzen kleur en de grote steen bovenin maken deze oorbellen extra speciaal. 


Dit zijn de Etched Triangle Earrings en ze kosten 3,90 euro. Ik vind deze heel mooi door de vorm en de print. Ik vind ze chique en ze zijn mooi voor een speciale gelegenheid maar ze kunnen ook casual gedragen worden. Ik ben erg blij met deze oorbellen. 



Dit is een setje oorbellen die volgens mij rond de 5 euro was. Ik kan het niet meer terugvinden op de site, dus ik denk dat deze set niet meer verkrijgbaar is. Ik ben over deze oorbellen het minst tevreden. Voor de prijs zijn ze prima, maar ik had er meer van verwacht. Ik vind ze een beetje te plastic ogen en dan lijkt het gelijk zo goedkoop. Het zijn dan ook goedkope oorbellen in prijs, maar bij de andere oorbellen zie je dat er niet van af. De blauwe knopjes bovenin zijn prima en de lange hangers onderin kan ik vast ook leuk combineren. Het zijn prima oorbellen en ik ga ze ook echt wel dragen, maar ik ben meer tevreden met de andere setjes die ik heb gekocht. 

Nog even belangrijk : Er staat nergens op de site dat de oorbellen nikkel-vrij zijn, dus ik neem aan dat er gewoon nikkel in zit. Als je niet tegen sieraden met nikkel kan, moet je daar rekening mee houden!

Ik ben erg tevreden met de oorbellen die ik heb gekocht. Ik had nog nooit iets gekocht op www.forever21.com en dan is het toch altijd even afwachten hoe de kwaliteit is, maar aangezien ik er altijd zoveel positiefs over hoorde heb ik het geprobeerd, en ik ben blij dat ik het heb gedaan. Ik ben zeker van plan om vaker iets bij forever21 te kopen, omdat de kwaliteit goed is, zeker in combinatie met de prijs. De bestelling en bezorging gingen trouwens ook zonder problemen! 

Waar koop jij altijd sieraden?

xoxo Patricia


bron eerste foto : weheartit

2 opmerkingen: