zondag 24 maart 2013

Mijn favoriete nummers op dit moment 2

Het is zondag, rustdag, we zijn lekker aan het ontspannen, en daar hoort natuurlijk wel wat muziek bij. Ik ga vandaag mijn favoriete nummers van het moment weer laten zien. Er is flink wat veranderd sinds de vorige keer. Vorige keer was het vooral top 40 en recente muziek, nu is het een lijstje met minder bekende en ook oudere nummers, maar dat betekent niet dat ze minder leuk zijn! Lees en luister vooral mee.






Laura Jansen - Queen of Elba. Een nummer van Nederlandse bodem, van Laura Jansen. Wat is dit een heerlijk nummer als ik in bed ligt net voordat ik wil gaan slapen. Het is zo'n lekker ontspannend nummer maar krachtig tegelijkertijd. Laura Jansen heeft een prachtige stem en ik geniet elke keer als ik dit nummer luister. 


Band of Horses - The Funeral. Ik werd verliefd op dit nummer toen ik hem hoorde in 'how i met your mother'. Het is al een ouder nummer, maar ik vind hem zo mooi. Zo krachtig. Ik ga hier denk ik nog lang naar luisteren voordat ik er echt genoeg van krijg.


Kid Cudi - The Prayer. Dit is een rapnummer van Kid Cudi op het deuntje van 'the funeral'. Normaal hou ik daar niet zo van, maar dit nummer vind ik echt heel mooi. Naar mijn mening verslaat het het origineel nog niet, maar dit is wel gewoon een lekker nummer. 


Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark (Light 'em up). Fall Out Boy is terug! We hebben een hele tijd niks van ze gehoord, wat ik erg jammer vond. Ik was dus erg blij toen ik erachter kwam dat ze een nieuw nummer hadden uitgebracht. Ik was vroeger erg fan van hun nummers. Ze hebben nu best wel een nieuwe sound vind ik, maar ik kan het zeker wel waarderen! 



Robyn - Indestructible. Ik vond de nummers van Robyn altijd erg leuk, en gister hoorde ik deze voor het eerst. Als ik de behoefte heb om een lied na één keer luisteren nog een keer te luisteren, zit het bij mij goed! Dan ben ik fan! En dat was bij dit nummer zo. Het is een lekker nummer, verder niks anders over te zeggen! :)

Ook ben ik de laatste tijd erg fan van de muziek van Bastille. Ik vind eigenlijk al hun liedjes tot nu toe leuk! De zanger heeft gewoon zo'n mooie stem en er wordt goed afgewisseld met snelle en langzamere nummers! Bastille -Flaws.


En dat was mijn favoriete muziek van deze keer alweer. Het is echt een heel ander lijstje dan de vorige keer, maar dat heb ik vaker. Het ligt aan mijn stemming en misschien ook wel aan de seizoenen ofzo. Dit zijn ook gewoon wel goede nummers om te luisteren met het koude weer buiten. 

Wat is jouw favoriete nummer op het moment?

xoxo Blog By Patries 

bron foto : weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen