zondag 17 maart 2013

Nieuwe aankoop : mustache mania!

Snorretjes. Ik zie al heel vaak in fashion gegoten snorretjes voorbijkomen! Ze komen tevoorschijn op shirts, oorbellen, kettingen, ringen en ga zo maar door. Ik werd er langzaam steeds gekker op! Snorretjes zijn gewoon leuk. Ik had in mijn kast nog niks met snorretjes, dus ik heb snel 2 aankopen gedaan die wel snor zitten! :)





Het is een ketting en een sjaal. Hij was als set te koop op www.welikefashion.com! Hij is nog te koop en was in de sale met 30% korting, dus als je interesse hebt, moet je snel zijn! (klik)
www.welikefashion.com heeft trouwens veel meer leuke fashionitems, dus neem eens een kijkje!

Op de foto hieronder is de ketting te zien. Het is een lange, oud-goudkleurige ketting en komt ongeveer tot de borst. Hij is te verstellen, maar er zit niet veel verschil in als ik hem helemaal verstel. Het is een subtiele ketting met een klein snorretje eraan. Hartstikke leuk om bij een effen shirt te dragen of iets dergelijks. Hij is ook erg leuk in combinatie met de sjaal.


En op de foto hieronder is de sjaal te zien. Dit was echt de reden dat ik de set had gekocht. De ketting is erg leuk, maar de sjaal viel voor mij gelijk op op de site. Het is een bordeauxrode sjaal met peachykleurige snorren in allerlei vormen en maten. Allemaal verschillende snorretjes, superleuk toch? De sjaal is gemaakt van een luchtige stof, zo'n stof waar je een beetje doorheen kan kijken. Ik draag hem op de manier zoals ik op de foto heb, omdat ik hem een beetje raar vond zitten als ik hem nog een keer om mijn nek wikkelde. 



De sjaal en de ketting zijn van de Pieces, maar ik heb ze dus gekocht op www.welikefashion.com. Daar is de set nog te koop met korting! Wat voor mij ook echt een pluspunt is bij deze site is dat ze van die leuke tekstjes hebben. Ze staan op de site maar bijvoorbeeld ook op de rekening die je bij de bestelling krijgt. Het is iets kleins, maar het geeft voor mij wel iets extra's.


Dit was mijn bestelling. Ik vind het leuke items die met veel dingen te combineren zijn, dus ik zit wel weer even goed!

Wat vind jij van snor-accessoires?

xoxo Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen