zaterdag 23 maart 2013

Oops, I did it again...

Hoi, ik ben Patricia en ik ben officieel verslaafd. Nee, niet aan drugs of aan drank, maar aan sieraden.. Aan de sieraden van Forever21 welteverstaan. Sinds ik een paar weken geleden mijn eerste aankoop daar heb gedaan, kijk ik om de paar dagen of er weer nieuwe, mooie dingen opstaan. Vaak is dat zo en vorige week was het weer raak. Het is gewoon niet te weerstaan. Gelukkig is verslaafd zijn aan sieraden niet ongezond voor je, wel een beetje slecht voor mijn portemonnee, maar wat maakt het uit? Ik word er gewoon blij van! :)



Ik heb 3 paar oorbellen en 2 kettingen gekocht die ik wil laten zien.





Dit is een simpel paar oorbellen, maar toch leuk. Zulke oorbellen zijn leuk als ik een keer geen zin heb ik grote hangers in mijn oren. Door de meerdere steentjes in verschillende kleuren en maten zijn deze oorbellen toch weer anders dan de gemiddelde knopjes. Deze kosten 2,90 euro. (Sorry trouwens voor de afgebladderde nagellak haha)



Ik had nog niet zulke zilveren hangers in mijn bezit en toen ik ze zag op de site moest ik ze hebben. Ik had ze gister in naar een avondje bioscoop en cocktail drinken met vriendinnen en ze waren helemaal niet zwaar. Ik voelde ze nauwelijks zitten, dus dat is natuurlijk fijn. Er zit een mooi geometrisch patroontje in en deze zijn leuk met zowel los én vast haar. Deze kosten ook 2,90 euro.



Dit is mijn favoriet van de oorbellen die ik deze keer heb aangeschaft. Het zijn lange hangers met mooie pareltjes en 'diamantjes'. Er is eigenlijk niet zoveel over te zeggen, ik vind ze gewoon supermooi. Deze kosten 5,90 euro.

Nu gaan we door naar de 2 kettingen die ik ook had gekocht. 




Dit is een mooie, zilveren ketting met een tribalprint. Ik had hem donderdag al om naar school (Zie de stiekeme foto in de trein hierboven haha) en ik vond hem erg leuk staan. Het doet gewoon zo veel meer met de look die je die dag hebt. Deze ketting kost 6,90 euro. 



Deze ketting, ik heb er niet zoveel woorden voor.. ik vind hem gewoon ge-wel-dig. Ik ga deze dragen tot hij helemaal verkleurd en verroest en niet mooi meer is, zo leuk vind ik hem. Hij is nog gaver dan ik dacht en dat is altijd een leuke verrassing. Het is een lange ketting die ook nog te verstellen is. De zilveren ketting is ook te verstellen, maar dat is wel een kortere ketting die echt bedoeld is om hoger te zitten zoals op de foto te zien is. Deze gouden ketting komt ongeveer tot de borst en kost 5,90 euro.

Ik wil nog wel even zeggen dat Forever21 best wel misleidend kan zijn in de foto's die op hun site staan. Ik dacht dat de zilveren ketting langer en groter was en ik dacht dat de goudkleurige ketting korter en kleiner was, maarrrrrr dat vond ik juist niet erg, want ik vind ze zo nog leuker dan dat ik in gedachten had voordat ik ze in huis had. Maar als je erover denkt om een aankoop te doen, moet je daar wel even op letten. Met de oorbellen valt dat trouwens wel mee. 

Forever21 is zo heerlijk goedkoop, en daarom is het zo verleidelijk om er sieraden te kopen. Ik moet toch maar wat minder op de site gaan kijken, zodat ik niet zoveel in de verleiding kom. Als jij toch een kijkje wil nemen, ga dan naar www.forever21.com. Je kan betalen met iDeal. Zeg alleen niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, want voordat je het weet ben je hooked. 

Volg je Blog By Patries al op Bloglovin'? Klik op de knop rechts om geen posts meer te missen. Heb je nou geen Bloglovin' en wil je wel op de hoogte blijven van mijn posts, dan kan je rechts ook je e-mailadres invullen! 

xoxo Blog By Patries


bron eerste foto : weheartit

1 opmerking:

  1. Toevallig heb ik vandaag ook weer een bestelling geplaatst bij forever21! Leuke sieraden heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen