vrijdag 15 maart 2013

Outfit of the day(s)

Hoi allemaal! Ik ga vandaag mijn looks van de afgelopen schoolweek laten zien. Ik had maar 2 dagen school deze week, omdat ik maandag ziek was en dinsdag had ik mezelf vrijgegeven haha. Vrijdag ben ik sowieso vrij, maar woensdag en donderdag had ik 2 lange dagen op school dus een leuke look om goed voor de dag te komen hoort er wel bij.

Woensdag : 






De winter is helaas nog volop aanwezig, en de lente laat nog even op zich wachten, dus dan moet ik maar het lentegevoel krijgen door middel van mijn outfit. Ik had nog een lichtgele tanktop in de kast liggen en ik dacht : die doe ik gewoon aan! De ketting komt van www.topvintage.nl en ik vind het echt een leuke ketting. Het is echt een eyecatcher bij een outfit. Verder had ik nog een zwart hemdje onder mijn gele shirt, een zwart vestje en een donkerblauwe jeans aan, dus verder niks bijzonders. De aandacht lag echt bij mijn shirt en vooral de ketting. Ook had ik nog kleine goudkleurige stud-oorbellen van forever21 in. Dat wou ik graag rustig houden omdat mijn ketting al zo groot was. 

Donderdag : 






Donderdag ging ik voor een wat rustigere outfit met wat meer donkere kleuren. Ik had weer een zwart vestje en jeans aan, maar ik had mijn nieuwe bruine shirtje van www.otto.nl aan. Ik vind dit echt een leuk shirt. Het geeft een tribal-achtig gevoel door de kraaltjes en de print op de voorkant. Met zo'n shirt hoeft je outfit verder niet op te vallen. Ik had weer oorbellen van forever21 in (voor het artikel over de oorbellen, klik hier)

Ook had ik mijn wikkel-armband van www.welikefashion.com om. 



Even een kort artikeltje met mijn outfits die ik deze 'week' aanhad. Ik vind het wel leuk om dit soort artikeltjes te maken, ook al ben ik echt geen fashion-expert, maar als je er meer van wil zien, let me know! 

xoxo Patricia 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen