maandag 25 maart 2013

Outfit/look of the day : spring butterflies

Het was weer tijd voor een kort dagje school vandaag en het was dus weer tijd om een outfit te kiezen. Vanmorgen op de fiets vroren mijn handen er bijna af en mijn wangen waren rood van de kou, maar aan mijn outfit lag het in elk geval niet. Ik voel namelijk de vlinders in mijn buik..





Niet letterlijk, jammer genoeg.. maar op mijn shirt fladderen er genoeg rond. Ik word zo vrolijk van dit shirt. Een crèmekleurig shirt met mooie vlindertjes met leuke kleurtjes en er zitten metalen lovertjes verspreidt op het shirt voor een extra leuk detail. Als je goed kijkt zie je dat op de foto hierboven. Normaal hou ik niet echt van dit soort shirts, maar dit is een uitzondering.

Ik had oorbellen in van de Forever21, die trouwens echt zwaar waren. Mijn oren deden wel een beetje pijn na een paar uur.. Ik vind ze wel echt heel mooi en ik vond ze goed passen bij dit shirt. Ik had er een zwarte broek onder en ik had een zwart vestje aan, zodat de aandacht echt op het shirt lag, en ook een beetje op de oorbellen.

Een hele korte outfit of the day, maar ik wilde hem toch even laten zien, omdat ik maar zo denk : als de lente niet naar ons komt, creëren we de lente zelf wel! :)

Have a nice day!

xoxo Blog By Patries 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen