donderdag 21 maart 2013

Unboxing : Glossybox bio-tiful 2013


Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een Glossybox-unboxing heb gedaan, dus ik dacht : laat ik het weer eens een keertje doen! Nu is de Glossybox van deze maand ook nog eens heel speciaal : het is een bio-tiful Glossybox, vol met 'groene' producten. Laten we gaan kijken wat erin zit!



Ik ben niet heel erg alert of een beautyproduct milieuvriendelijk is of niet, maar het is natuurlijk altijd erg mooi meegenomen. Ik vind het wel belangrijk dat producten niet op dieren getest zijn, en ik kan een product waar veel natuurlijke ingrediënten inzit ook net wat meer waarderen.

Bovenop de box lag weer een Glossymag, een klein magazine waar leuke dingen instaan over fashion, beauty en de producten die er deze maand weer in de box zitten.





Dit stond in de Glossymag : Happy bunny, happy me! :)

Toen ik de box opendeed zag ik gelijk een theezakje van het merk Tea Forté. Groene thee met mango-perzik smaak, het klinkt in ieder geval heerlijk. Ik ben een thee-fan, dus met thee maak je me altijd wel blij! Nu is dit ook nog eens het favoriete theemerk van Oprah, dus dat moet wel goed zitten! :) Zo'n theezakje is iets kleins, maar het geeft wel iets extra's. Ik had ook een keer een gelukskoekje en een candycane in andere Glossyboxen zitten, en dat is gewoon leuk! Het kaartje over de Glossybox van deze maand zat er ook weer bij en het was weer net zo leuk ingepakt als anders. (Alleen nu was alles meer wit in plaats van het gebruikelijke roze, namelijk een wit papiertje en een wit strikje). Ook de box zelf was niet lichtroze, maar een soort beige kleur van een heel apart materiaal. Ik heb al eens eerder zo'n box gehad, ongeveer een jaar geleden. 


Nu door naar de producten. Toen ik het papiertje eraf had gehaald, zag ik al gelijk veel leuks. De gebruikelijke zwarte snippers zaten er nu trouwens niet in, maar een soort van houtsnippers. (Vast voor het milieuvriendelijke gevoel ;) ) 



Dit zijn alle producten van deze maand! En nu ga ik ze één voor één af!


Als eerste zag ik deze Ahava Mineral Botanics Velvet Cream Wash voor de gevoelige huid. In deze cream wash van dode zee mineralen (wat in alle producten van Ahava zit) zitten de ingrediënten lotusbloem en kastanje, die de huid voeden en ze zorgen voor een kalmerende sensatie. Ook zit er geen SLS en SLES in deze cream wash, dus dat is ook mooi! Het ruikt in ieder geval heerlijk fris, dus ben erg benieuwd hoe het in de douche is. Dit was niet de fullsize van dit product (85 ml), maar de fullsize versie (500 ml) van dit product kost 20,95 euro. 


Het volgende product is de 'Da Vinci Cosmetics' Shimmer Eye Shadow. Het is een erg mooie shimmery oogshaduw, die ook als highlighter gebruikt kan worden, maar ook gemengd kan worden met je foundation of lipgloss. Dit is een fullsize product en kost 14,00 euro, dus alleen dit product is al bijna de prijs van de hele Glossybox, die 14,95 euro kost. Hartstikke mooi dus als je er beseft dat je er nog 4 goede producten bijkrijgt! 


Ik was erg blij toen ik zag dat er een product van Lush bij zat. Ik had nog niks van Lush in mijn bezit (schande!), omdat Lush gewoon niet bij mijn woonstad in de buurt zit, dus ik heb er nog nooit een kans voor gehad. Nu kreeg ik dus in de Glossybox de Lemony Flutter, een product waar ik al heel veel goeds over heb gehoord. Het is een crème voor de nagelriemen die heerlijk ruikt naar citroen. Er zitten voedende producten in zoals avocado, bijenwas en dus een vleugje citroen. Die ingrediënten zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Dit is een klein potje van 10 gram (wat ik persoonlijk erg handig vind, omdat ik het zo mee kan nemen in m'n tas), maar de fullsize van dit product kost 10,65 euro. (45 gram)


Dit is een product van een merk wat ik nog niet kende, namelijk Ginkel's. Dit is een Summer Care Day Cream. Ugh, door die naam krijg ik al helemaal zin in de zomer! Deze plantaardige dagcrème met 4-voudige werking, beschermt tegen de zon (kom maar door dan, zon!), hydrateert de huid, gaat huidveroudering tegen en zorgt voor een gezonde teint. Klinkt erg goed, dus ik wacht hoopvol af tot ik dit product kan gaan gebruiken als de zon weer een beetje schijnt. Ik had een flesje van 15 ml, de fullsize van dit product kost 14,95 euro. (50 ml)


Het laatste product van deze maand is van The Body Shop en The Body Shop is bij mij altijd welkom. Ze hebben erg fijne producten. Dit is de Shea Body Butter. Ik vind de geuren van the body shop soms iets te sterk (vooral de chocolade bodybutter vond ik echt niet lekker), maar deze vind ik wel erg lekker ruiken. Dit is een hydraterende, verzorgende en romige bodycrème voor alle huidtypen, maar het is vooral geschikt voor de droge huid. Ik gebruik de bodybutters graag op mijn droge armen. De bodybutter die naar chocolade rook, vond ik niet lekker ruiken, maar werkte wel geweldig op mijn droge huid, dus ik denk dat dat bij deze niet anders is! Op het kaartje stond dat de fullsize van dit product 6,00 euro kost, maar volgens mij is dat niet waar. Ik denk dat deze kleinere versie die ik in de box heb ontvangen misschien 6,00 euro is of iets dergelijks, maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen.

Dit waren de producten weer van de Glossybox van deze maand. Ik ben erg blij met de producten van Lush en The Body Shop, en ik ben ook erg benieuwd naar de rest, dus ik heb niet veel te klagen. Ik vond het een leuk thema deze maand, en ik ben erg benieuwd waar Glossybox volgende maand mee komt. 

Ben je nou geïnteresseerd in een abonnement op de Glossybox? Ga dan even naar www.glossybox.nl, daar kan je alle informatie lezen! :) Ik vind Glossybox een erg leuk concept en ik vind de 14,95 euro het bijna elke maand waard! 

Wat vind jij van deze Glossybox?

Trouwens, volg je Blog By Patries al op Bloglovin'? Klik op de link of de knop rechts als je geen posts wilt missen! Je kan ook je e-mailadres rechts invullen als je op de hoogte wilt blijven van mijn posts! 

xoxo Patricia 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen