zondag 28 april 2013

Britse talenten, oranje blazers en wanhopige huisvrouwen

De maand april is alweer bijna voorbij en ik had veel favorieten deze maand. Voordat we fluitend de zonnige maand mei ingaan, leek het me leuk om deze favorieten met jullie te delen! Het zijn afwisselende favorieten van parfums, tot tv-programma's naar lippenbalsem enzovoort.





Imagine dragons - night visions


Imagine dragons is een band die ik een tijdje geleden heb ontdekt. Het eerste liedje wat ik van hun hoorde was 'radioactive' en ik was gelijk verslaaafd aan dat nummer. Later had iemand op youtube het hele album bij elkaar op 1 filmpje gezet en kon ik het hele album in één keer luisteren. Ik vond alle liedjes wel wat hebben en heb het album al een paar keer helemaal geluisterd. Dit is echt mijn soort muziek! Het is een beetje indie/rock-achtig en daar hou ik echt van. Mijn absoluut favoriete nummers van dit album zijn 'on top of the world', 'tiptoe', 'bleeding out' en 'radioactive', maar alle nummers zijn echt het luisteren waard als je van dit soort muziek houdt. Ik zet hieronder het nummer 'on top of the world' neer, zodat je een beetje de smaak te pakken kan krijgen. Dit is een van de vrolijkste en meest up-beat nummers van het album en ik word er altijd blij van als ik hem hoor.




Desperate housewives



Helaas ben ik nou klaar met het kijken van deze serie, maar man, wat ben ik hier gek op. Ik had de eerste seizoenen al een tijd geleden gezien, maar laatst kreeg ik de smaak weer te pakken en heb ik de laatste seizoenen in een hele korte tijd gekeken. Desperate Housewives lijkt misschien een saai programma voor huismoeders die hun enige beetje spanning in de week uit deze serie halen, maar dat is allesbehalve waar. Desperate Housewives bevat in elke aflevering alles wat een goede serie kan bevatten : spanning, humor en het is ook ontroerend. Bij elke aflevering had ik bijna wel de tranen in mijn ogen, van zowel het lachen als van het huilen. Deze serie heeft boeiende en spannende verhaallijnen, die niet alleen voor een huisvrouw spannend zijn! Het is echt het kijken waard en ik baal dat ik alles nu gekeken heb en dat het nu voorbij is.


Toni & Guy cleanse shampoo for damaged hair

Toni & Guy is een fantastisch merk. Elke keer als ik iets van dat merk test, ben ik tevreden. Ik heb de hairspray en sea salt spray met veel plezier gebruikt. Dat komt door de goede werking maar vooral ook door de heerlijke geur. Deze maand heb ik veel gebruik gemaakt van de Toni & Guy cleanse shampoo for damaged hair. Het is dus sowieso al een favoriet door de heerlijke geur, maar deze shampoo laat mijn haar er gezond en glanzend uitzien en mijn haar wordt er na het douchen ook nog eens goed doorkambaar van,  terwijl ik normaal conditioner daarvoor moet gebruiken. Een heerlijke shampoo dus.



(Mijn Toni & Guy producten met de shampoo in het midden. Volgens mij zijn dit allemaal sample-size producten.)


Kiehl's lipbalm



Nu het af en toe nog een beetje koud is, krijg ik nog wel eens velletjes op mijn lippen. Toen ik er deze maand achter kwam dat ik deze lippenbalsem nog in de kast had liggen, ben ik gelijk gaan smeren, en de velletjes waren na een tijdje een stuk minder. Het is een fijne lippenbalsem die fijn smeert en niet heel erg plakt, en het laat ook nog een mooie subtiele glans achter. Deze lippenbalsem kost 8 euro en is hier te koop.


Lady Gaga - Fame 





Ik had een paar maanden geleden van de Sint een cadeauset van Lady Gaga - Fame gekregen, een parfum die ik al heel lang wilde. Er zat ook een douchegel bij. Dit parfum is gewoon heerlijk. Het flesje is bijzonder en natuurlijk de zwarte kleur van het parfum is heel speciaal. De geur is lekker zoet zonder dat het echt té zoet wordt en het is ook een niet al te zware geur. Het zit er goed tussenin. Ik vind het flesje al een echte eye-catcher en door de geur wordt het voor mij echt een favoriet. Dit parfum is onder andere te koop bij bijvoorbeeld Douglas.

De noten van dit parfum :
Duistere noten: Geïnspireerd op tranen van belladonna en zwarte nevel van wierook
Sensuele noten: Abrikozenpulp en een samensmelting van saffraan en honing
Lichte noten: Geperste tijgerorchidee en Arabische jasmijn (bron)


Ginvera Green Tea Nude Cover BB Cream


Deze sample-size BB cream van Ginvera had ik een paar maanden geleden in de Glossybox ontvangen en ik kan zeggen dat dit de beste BB cream is die ik tot nu toe heb gebruikt. Ik heb niet heel erg veel ervaring met BB creams maar ik kan wel zeggen dat deze fantastisch goed dekt, zonder een maskereffect achter te laten en je huid ziet er gewoon in één keer een stuk gezonder en levendiger uit. Het enige nadeel is de prijs. Een fullsize BB cream kost 32,50 euro en dat vind ik toch een beetje prijzig. Ik zal er nog een tijdje over nadenken, want ik vind het wel een fantastische BB cream. Met ingrediënten als groene thee en ginseng die de huid ook nog eens verzorgen kan dat ook niet anders. Deze BB Cream is hier te koop. 


Britain's got talent




Ik vind talentenjachten uit andere landen altijd leuker om de één of andere reden. x factor vind ik in Nederland wel leuk, maar bij de Amerikaanse versie zat ik een paar maanden geleden elke week aan de computer gekluisterd. Dat is nu ook het geval met Britain's got talent. Ik hield me nooit echt bezig met de Britse versie van dit programma, maar toen ik er vorige week een stukje van zag op de Nederlandse tv, kon ik de verleiding toch niet weerstaan. Ik heb nu de 2 nieuwe afleveringen gekeken van het nieuwe seizoen en ik ben er gek op. Waanzinnig goede kandidaten maar ook lachwekkende acts, maar ik ben ook dol op de jury. Vooral de discussies en lachwekkende momenten tussen Simon Cowell en 'Little Britain' acteur David Walliams zijn echt geweldig leuk om naar te kijken. Hier is een act waar ik echt tranen in mijn ogen van kreeg. Het is zo mooi uitgevoerd en het verhaal is prachtig. Kijken!




Dr van der Hoog Hydro Active hydraterend masker


Dit is een erg innovatief masker. Dit masker kan je een aantal keer gebruiken maar het fijne eraan is dat er een kwast aanzit. Je drukt dus en het masker komt er vanzelf uit en je kan het door middel  van de kwast zo op je gezicht smeren. Je gezicht wordt dus zacht zonder je handen vies te maken. De geur van dit masker vind ik wel iets minder fijn, maar als het masker er eenmaal weer afgewassen is, is mijn huid echt heerlijk zacht en gehydrateerd. Goed maskertje en zeker een favoriet van deze maand. Dit masker kost 9,10 euro en is hier te koop. 

Bell Air Flow nagellak  in de kleur 704


Dit is een nagellak met lotus effect. Het effect is blijkbaar dat je de nagellak op kan doen zonder basecoat, omdat je nagels door deze nagellak op te doen, toch nog kunnen ademen. Dat interesseerde me niet echt aan dit product. De reden waarom dit een favoriet van mij is, is de kleur. Het is een mooie subtiele roze kleur. Het is niet een opvallende kleur, maar je nagels zien er op deze manier wel verzorgd uit. Ik weet helaas niet hoe duur die was en waar hij te koop is, omdat ik hem in de Glossybox had ontvangen, en volgens mij is het een buitenlands merk, maar soortgelijke nagellak is wel op andere plekken te koop. :)


Zalm-oranje blazer van de Miss Etam



Als laatste een kledingitem. Ik ben de laatste tijd steeds meer aan het kijken naar kleding. Vroeger was ik daar heel makkelijk in en interesseerde kleding mij niet zo. ik wilde er wel verzorgd uitzien natuurlijk, maar ik was er niet heel erg mee bezig. Nu wordt het dus steeds belangrijker voor mij. Ik heb afgelopen week dit blazertje gekocht bij de Miss Etam. Het is een zalm-oranje blazer en ik vind hem zo leuk. Hij zit heel erg lekker. Hij is erg vrolijk voor de zomer en ik kan hem bij zoveel combineren. Het is dus gelijk een favoriet voor deze maand, en eigenlijk ook voor de komenden maanden, geworden. Hij kost 29 euro. Ik wil hem ook nog in het mintgroen hebben, maar die is helaas steeds uitverkocht. (note : ik heb de mintgroene blazer inmiddels in mijn bezit and I couldn't be more happy) Ik moet maar steeds blijven kijken op de site hihi. Nu heb ik best een grote maat, maar soortgelijke blazers in andere kleuren zijn ook te koop bij de reguliere collectie. Neem maar eens een kijkje op www.missetam.nl als je geïnteresseerd bent. 

Dit waren mijn favorieten van de maand april. Het zijn er best veel, dus het was een goede maand met veel goede en leuke producten, leuke series en mooie muziek. 

Wat is jouw favoriete kledingstuk/lied/serie/make-up product etc. voor deze maand? 

xoxo Blog By Patries 



Bron eerste foto : www.weheartit.com
Bron foto imagine dragons, desperate housewives en Britain's got talent : www.google.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen