donderdag 25 april 2013

Een klein kijkje in de Glossybox van April

Hoi allemaal!
Vandaag laat ik even kort zien wat er in de Glossybox zat van de maand april. Er zijn vast alweer genoeg leuke reviews van de Glossybox van deze maand op internet te bekijken, maar omdat elke inhoud bij bijna iedereen anders is, kan ik me voorstellen dat het toch nog leuk is om nog te kunnen zien wat er bij mij inzat deze maand! 






Alle producten op een rijtje. v.l.n.r : 
1. Narciso Rodriguez for her bodylotion
2. Drie sample parfums van Narciso Rodriguez : de eau de parfum, de eau de toilette en  van de musc collection : de eau de parfum intense
3. Kiehl's aromatic blends skin softening body cleanser, dus een douchegel 
4. Toni & Guy creative extreme hold hairspray
5. Mavala nail color cream (een chique woord voor nagellak dus ;) )




Er zaten ook nog 2 samples BB-cream van Biotherm in, in 2 verschillende kleuren, zodat je kan kijken welke het beste bij je past.





Het kaartje wat er deze maand bijzat. Op de voorkant staat het thema van deze maand beschreven door middel van een leuk tekstje en aan de binnenkant staan de producten van deze maand, met de naam, de prijs en wat het product precies doet.

Dit was een snelle kijk in de glossybox van deze maand. Laat me weten wat je ervan vond door een reactie achter te laten! :)

Tot de volgende keer!

xoxo Blog By Patries



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen