woensdag 24 april 2013

Forever21 sieraden!

Ik weet wat jullie denken, nog meer Forever21 sieraden? Ja. Sorry, ik kan er niks aan doen! Ik ben gewoon verslaafd. Ik heb deze keer vooral kettingen gekocht en 3 paar oorbellen, dus die ga ik nu even aan jullie laten zien!







Dit vond ik een hele leuke edgy ketting. Hij bestaat uit spikes, waarvan 3 met een tribalprintje en 2 zijn zilverkleurig. Ik had hem gister om en ik had hem gecombineerd met onder andere een mintgroen vestje (zie foto hierboven). Ik vond dat een leuke combi omdat de ketting lekker edgy is en de mintgroene kleur van het   vestje is fel en lief. Deze kost 5,90 euro.






Deze ketting kon ik niet zo goed op de foto krijgen, omdat hij zo ongelooflijk lang is haha. Hij zat de eerste dag al in de knoop (oeps). Het is een gouden ketting met parels. Deze ketting is niet volledig van parels, maar wisselt af met de gouden ketting, en dat vind ik het leuke eraan. Ik had hem zaterdag om naar een feestje, dus op de rechterfoto kan je beter zien hoe hij zit. Ik heb hem op die foto 2 keer omgeslagen. Deze kost 6,90 euro. 



Hier 2 kettingen met vogeltjes. Ik vind sieraden met vogeltjes altijd erg leuk, en vooral nu het zonnetje weer begint te schijnen, vind ik het echt bij de lente passen. Links is een gouden middellange ketting (dus hij komt ongeveer tot de borst) met een kooitje, een zwaluw, een roosje en een pareltje. Rechts is een lange ketting met een 'blaadje' en een duif. (ik zie er niet echt een duif in, maar oké... haha). Ze zijn wat kleiner en dus wat subtieler en zijn dus met veel outfits te combineren. De linker kost 4,90 euro en de rechter kost 2,90 euro. 




























Over deze ketting ben ik het minst tevreden. De steentjes vind ik erg leuk, maar de lengte staat mij echt niet aan. Ik vind hem veel te kort. Ik dacht ook dat hij langer zou zijn. Wie weet draag ik hem ooit nog wel een keer, als ik hem leuk weet te combineren, maar voor nu komt hij denk ik niet zo snel om mijn nek te hangen. Als je wel van dit soort korte kettinkjes houdt, is hij wel erg leuk! Deze kost 5,90 euro, wat ik best prijzig vind voor zo'n kleine ketting.

Over de andere kettingen ben ik gelukkig wel erg tevreden!

Nu door naar de oorbellen. Ik had zin om deze keer wat meer studs te kopen, in plaats van hangers, dus ik heb deze keer alleen maar studoorbellen gekocht.





















Dit zijn donkergrijze studs. Door de kleur zijn ze goed te combineren bij van alles en nog wat en dat vind ik erg fijn. Gewoon zo'n paar oorbellen waar je bijna altijd op terug kan vallen. Deze kosten 3,90 euro.























Dit is ook een simpel paar ronde donkergrijze oorbellen. Deze zijn wederom bij bijna alles goed te combineren en ik vind ze ook erg schattig. Ik dacht wel dat ze iets groter zouden zijn, maar dat vind ik geen probleem. Deze kosten 1,90 euro, en dat vind ik echt geen geld!






















Mjin favoriet van de drie. Deze zijn mooi groot en opvallend en ideaal voor de komende seizoenen, door de mintgroene steentjes die erin zijn verwerkt. Deze zijn naar mijn mening vooral voor een feestje mooi, maar kunnen ook prima casual gedragen worden. Deze kosten 4,90 euro.

Ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest met Forever21 tot nu toe. De bezorging is snel en gaat altijd goed (geen beschadigde sieraden, bijvoorbeeld) en ik ben ook grotendeels tevreden over de sieraden zelf. Af en toe zit er een sieraad bij waar ik wat minder tevreden over ben, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!

Dit waren mijn aankopen voor deze keer. Verwacht er binnenkort maar alvast weer een, because I can't resist it! haha. Voor mijn andere Forever21 shoplogs zie : Forever21 shoplog 1  en Forever21 shoplog 2.

Wat zouden jullie nog meer van mij willen zien wat betreft blogposts? Laat het me weten in de reacties!

Tot de volgende keer!

xoxo Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen