maandag 22 april 2013

Een excuus en puppy's!

Hoi! Jullie zullen af en toe wel merken dat ik de ene keer wat vaker blog dan de andere keer. Dat komt omdat ik een voltijd student maatschappelijk werk en dienstverlening ben, en soms heb ik even geen tijd om blogposts te schrijven! Ik heb zo ook de afgelopen paar weken weer tentamens gehad en ik moest allemaal verslagen inleveren en dat was even heel hectisch, maar nu ben ik ook weer even klaar, dus ik kan weer even ademen en blogposts schrijven!

Soms ontbreekt het me ook gewoon een beetje aan inspiratie. Ik moet natuurlijk wel wat hebben om over te schrijven hihi. Als ik dus een tijdje even niks schrijf, weten jullie waar dat door komt! 

Om het toch een beetje goed te maken zijn hier een paar foto's van puppy's om even bij weg te zwijmelen, want puppy's zijn leuk.





Zo'n hond moet ik later hebben, hoe cute is deze?! 





Binnenkort komen er weer nieuwe blogposts aan, beloofd! 

xoxo Patricia 



Bron foto's : www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen