vrijdag 24 mei 2013

Een kijkje in de Glossybox van mei 2013

Vanmorgen ging de bel en ik had al een vermoeden wat het was. De Glossybox had arrived! Ik kon niet wachten op hem open te maken. Ik laat jullie net zoals vorige maand kort zien wat er in de Glossybox van mei zat!



Deze maand kwam de Glossybox met een speciale zomereditie. Dit zat er allemaal in de box van deze maand : 


Het kaartje met het thema van deze maand en aan de binnenkant van het kaartje de producten die in de box zaten met informatie over het product en de prijs. (Als je de tekst wil lezen, klik dan even op de foto)






Wat er verder nog in deze Glossybox zat was een Glossymag en een kortingsbon van 20 euro voor een Meet & Treat bij een hannah huidcoach. 



Deze blogpost is qua lay-out even helemaal anders. Ik wou even proberen hoe ik dit zou vinden. Een collage met een foto van het product, met een gekleurde achtergrond en de informatie ernaast. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er op deze manier wel netjes uitzien. 

Dit was even een kort kijkje in de Glossybox van de maand mei. Mocht ik een product echt nog een review waard vinden, dan zien jullie het vanzelf op mijn blog verschijnen! De producten vind ik op het eerste gezicht erg leuk! De lipstain is mooi, en conditioner en body cleanser kan ik altijd gebruiken. Ook zijn de nagellak en de body sorbet erg welkom! 

Voor meer informatie over de Glossybox, kijk op www.glossybox.nl

Blog By Patries 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen