woensdag 1 mei 2013

Hoe display je je spullen op een leuke manier?

Iedereen heeft mooie spulletjes die je gewoon wil laten zien. Make-up producten in prachtige verpakkingen, sieraden die altijd gezien mogen worden, ook al heb je ze niet om, en ga zo maar door. Het is ook handig om die spullen gewoon lekker makkelijk te kunnen pakken, zonder elke dag op er naar op zoek te gaan in alle lades in je kasten. Dat is wat ik nou dacht, en daarom ga ik laten zien hoe ik mijn spullen display op een naar mijn mening leuke manier.




Ik heb voor mijn achttiende verjaardag in januari een kastje cadeau gekregen van mijn moeder. Een mooi kastje van de JYSK, met 3 grote lades. Voor mij is dat genoeg, want ik heb niet heel veel spullen. Ik had mijn spullen mooi opgeborgen, maar ik vond de bovenkant nog een beetje kaal.


Ik heb er veel mee geprobeerd te doen bijvoorbeeld een schaal met kaarsen, wat ik erg leuk vond staan. Toen ik van mijn moeder een schaal kreeg die zij niet meer nodig had, leek het mij leuk om die te gebruiken om mijn verzorgingsproducten, douchegels, parfums etc. op te doen. Dus dat heb ik gedaan. Eerst had ik er alleen douchegels, parfums en bodylotions op gedaan, maar nu komen er ook meer spullen op die ik bijvoorbeeld een paar keer per week gebruik, zoals maskertjes enzo. Ik vind het erg leuk staan en het is heel erg handig om op deze manier snel spullen te kunnen pakken. De schaal heb ik dus van mijn moeder gekregen, maar volgens mij komt hij van de action. De prijs weet ik niet. 


Het volgende wat ik laat zien is mijn sieradenrekje. Die heb je al kunnen zien in een vorige blogpost van mij. Ik heb aan dit sieradenrekje al mijn oorbellen gehangen, zodat ik ze makkelijk kan pakken. Ook heb ik er een paar armbanden, ringen en een ketting aangehangen. Mijn andere sieraden heb ik op andere plekken opgeborgen. 


Ik vind zo´n sieradenrek erg handig. Mijn oorbellen hangen hier op een veilige manier en ze zijn makkelijk te pakken. Het ziet er naar mijn mening ook erg leuk uit. Al mijn knopjes heb ik beneden in het rekje gelegd. Volgens mij moeten daar normaal gesproken ringen op liggen, maar aangezien ik niet zoveel ringen heb en wel veel knopjes, leek mij dit een goede oplossing. Dit sieradenrekje komt van de xenos en was 10 euro. 

Nu komt er nog iets wat ik van mijn moeder mocht hebben nadat zij er klaar mee was. Dit ´mandje´ gebruikte ze om tijdens Pasen paaseitjes in te bewaren, maar toen Pasen eenmaal voorbij was, mocht ik hem hebben, en ik gebruik hem nu voor mijn lipproducten. Ik vind het leuk om lipproducten af te wisselen, en het leek mij handig om ze dus altijd binnen handbereik te hebben. Ik heb ze in dit mandje gedaan, en op deze manier kan ik altijd een ander lipproduct kiezen tijdens het opmaken. Het paste ook nog bij de schaal waar ik mijn verzorgingsproducten op bewaarde, dus dat kwam goed uit! Dit mandje komt volgens mij ook van de action. (Mijn moeder is daar fan van, obviously haha)






Ik was laatst aan het opruimen, en toen vond ik nog een stel boeken terug waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Ik vond dit schattige boekje die ´heks appeal´ heet. Het is een grappig boekje met bijvoorbeeld spreuken zodat je zelfverzekerder wordt of die ene leuke jongen kan verleiden. Of het werkt weet ik niet, maar ik vond vooral de voorkant erg leuk, en daarom heb ik hem zolang even op mijn kastje gezet. Ik haal hem denk ik binnenkort wel weer weg, maar dit is een leuke manier om bijvoorbeeld een boek op te bergen die je op dat moment aan het lezen bent, en hetzelfde geldt voor een tijdschrift.


Ik krijg de sticker er trouwens met geen mogelijkheid af, dus als iemand nog tips daarvoor heeft, let me know!

Wat ik ook nog op mijn kastje heb staan is een make-up palette en een oliebrandertje, maar die ga ik denk verplaatsen. Uit het make-up palette gebruikt ik op dit moment alleen de compactpoeder en hij neemt wel veel ruimte in, dus daar moet ik even een andere oplossing voor zoeken. Het oliebrandertje ga ik denk ik bij mijn bed ergens in de buurt zetten.


Dit waren een paar kleine tips hoe je je spullen leuk kan laten zien. Een schaal met beautyproducten, een sieradenrekje voor je mooiste sieraden en een mandje voor make-up producten bijvoorbeeld. Je kan het natuurlijk afwisselen naar hoe jij het het handigste vindt. ik hoop dat je wat aan de tips hebt gehad! Laat het me weten in de reacties! 

Tot de volgende keer!

xoxo Blog By Patries


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen