woensdag 8 mei 2013

Nieuwe aankoop : Forever21 Chanel it-bag look-a-like!

Ik heb een nieuwe tas. Een leuke, kleinere shoulderbag die ideaal is als ik bijvoorbeeld uit eten ga, een filmpje ga kijken in de bios of als ik gezellig wat ga drinken of iets dergelijks. Ik hou er dan niet van om grote tassen mee te nemen. Ik had al wel een kleine crossbody maar die was best wel klein, hij was een beetje kapot gegaan en het is simpelweg mijn stijl niet meer. 

Toen heb ik even gekeken op de site van jawel... Forever21 en daar heb ik dus een leuke shoulderbag gekocht die best wel wat wegheeft van de tijdloze Chanel it-bag die zo pakweg rond de 2000 euro kost. Dat is een klein beetje boven mijn budget, dus ik was erg blij toen ik deze tas zag met een bedrag dat al twee nullen minder bevatte. Deze is in ieder geval lekker budgetproof! 



Het enige verschil met de Chanel it-bag is dat mijn nieuwe tas natuurlijk niet het beroemde Chanel logo heeft en de tas sluit niet met een flap aan de voorkant, maar met een rits aan de bovenkant. Verder heeft deze tas er veel van weg. Het mooie gewatteerde ruitenpatroon in de tas lijkt er erg op en natuurlijk de mooie gouden ketting als hengsel waar leer in verwerkt is ontbreekt ook niet. Mijn tas is natuurlijk wel van faux leer. Zo'n hengsel vind ik echt prachtig en dat is ook de grootste reden dat ik graag zo'n tas wilde hebben. 


De twee tassen naast elkaar. Ze hebben best wel wat van elkaar weg toch? :)


Om een beetje een beeld te krijgen van hoe hij staat.

Mijn tas kan natuurlijk niet tippen aan de prachtige, tijdloze tas van Chanel, maar omdat het geld mij nou eenmaal niet op de rug groeit, vond ik dit een erg mooi alternatief. Ik vind deze tas erg chique en ik kan hem bij elke outfit dragen, en dat heeft hij in ieder geval gemeen met de tassen van Chanel. De tas is te koop op www.forever21.com en kost 20,90 euro. Daar is mijn portemonnee in ieder geval een stuk blijer mee haha.

Wat vind je van mijn nieuwe tas?

Blog By Patries 


1 opmerking: