maandag 20 mei 2013

Nieuwe liefde : rode lippenstift!

Ik hou wel van een kleurtje op mijn lippen, maar vaak droeg ik een lipgloss of een roze lippenstift. Laatst ontdekte ik dat ik nog een rode lippenstift in mijn kamer had liggen en ik probeerde het gewoon. Ik vond de kleur rood op mijn lippen best risky en ik durfde het nooit zo, maar ik was aangenaam verrast. Ik dacht altijd dat ik er als een clown uit zou zien, maar dat viel dus best mee!




Ik vind het nog steeds erg risky staan, maar ik vond het ook wel weer mooi. Het staat classy en het is ook lekker zomers. Ik moet het aanbrengen nog wel een beetje leren, maar dat komt denk ik met veel oefenen wel goed, want ik ben van plan veel vaker rode lippenstift te gaan dragen!
Ik heb deze lippenstift ooit een keer gekregen, dus ik weet niet meer waar die vandaan komt, maar rode lippenstift is natuurlijk in alle soorten, kleuren en maten te verkrijgen op veel plekken! Als je het een keer wil proberen, koop dan een goedkope rode lipstick van de drogisterij. Je geeft dan niet te veel geld uit, en vaak werken ze nog best goed! Als het bevalt, kun je altijd nog een duurder exemplaar aanschaffen!

Wat vind je van rode lippenstift? En hoe vind je het bij mij staan?

Blog By Patries 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen