zaterdag 1 juni 2013

Kleine obsessies

Ik ben iemand van de kleine obsessies. Dingen waar ik een paar dagen helemaal dol van ben, en dan later zwakt het weer af. Elke maand heb ik er wel een paar en deze maand was het weer raak. Ik deel mijn mini obsessies met jullie.




Johnny Depp

Ik vond Johnny Depp altijd al een goede acteur, en hij is natuurlijk hartstikke sexy, maar deze maand was ik even helemaal weg van hem. Het was laatst Johnny Depp en Brad Pitt-week op rtl8 en er waren 3 films met Johnny Depp op die week en ik heb ze allemaal gezien. 'Edward Scissorhands', 'nick of time' en 'chocolat'. Chocolat was echt mijn favoriet. Johnny komt pas na ongeveer een uur op het scherm, maar het verhaal is mooi en Johnny is ook gewoon zo leuk in die film. Daarna had ik de smaak te pakken en heb ik alle 'Pirates of the Carribean' films gekeken, maar ook 'dark shadows' en 'the tourist' (Ik had die allemaal nog niet gezien trouwens). Ik had gewoon even niet zoveel te doen haha. 'The tourist' is echt een leuke film. Johnny is zo sukkelig in die film en dat maakt hem heel schattig. Hij kan gewoon zoveel en hij is onwijs getalenteerd. Het verbaast me altijd hoe divers hij is en daarom was hij even een kleine obsessie van mij deze maand. Ik raad trouwens al deze films aan om te kijken, want ze hadden allemaal wel wat leuks. Vooral 'chocolat', 'the tourist' en 'dark shadows' vond ik erg leuk!

(Johnny Depp in de film Chocolat)


Epic rap battles op history

Dit is zo leuk! Ik ontdekte het laatst voor het eerst en heb gelijk zo veel filmpjes hiervan achter elkaar gekeken. Het idee is dat 2 bekende mensen van vroeger tegen elkaar battelen. Mijn favorieten zijn : Elvis Presley vs. Michael Jackson, Marilyn Monroe vs. Cleopatra en Steve Jobs vs. Bill Gates. Het is echt zo grappig en de raps zijn zo slim bedacht. Je moet natuurlijk wel het een en ander van de personen afweten wil je de raps snappen en je Engels moet ook wel een beetje goed zijn. Maar alsnog zijn de beats echt heel erg gaaf. Ik laat hieronder Elvis Presley vs. Micheal Jackson zien, maar ik raad je zeker aan om ze allemaal eens te bekijken!

















Het eurovisie songfestival 2013

Deze obsessie is eigenlijk best een beetje gênant, maar ik vond het Eurovisie songfestival zo ongelooflijk leuk dit jaar. Anouk was natuurlijk door naar de finale en dat was al het kijken waard, maar ik vond heel veel liedjes van dit jaar echt heel erg leuk! Ik heb na het songfestival nog een paar keer geluisterd naar de liedjes van Denemarken, België, Zweden, Italië, Hongarije, Noorwegen en Duitsland. Dat is een aardig lijstje en dat komt bij mij niet vaak voor, dus dit jaar vond ik een geslaagd jaar qua songfestival! Ik zet hieronder het nummer van België neer, wat voor mij een grote favoriet was. Een lekker catchy nummer!


Dit waren mijn kleine obsessies van deze maand! De ene maand zijn het er meer dan de andere. Hebben jullie dat ook? Dat je een paar dagen helemaal hoteldebotel dol op iets bent en vlak daarna is het weer weg? Dat heb ik best vaak. Ik heb bijna nooit jarenlange obsessies met iets of iemand ofzo. Laat het me weten in de reacties! 

Blog By Patries 

Bron foto Johnny Depp : http://www.toptenzpictures.com/top-10-johnny-depp-movies-in-pictures/johnny-depp-chocolate/


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen