dinsdag 4 juni 2013

Mijn favoriete acts uit de Britain's Got Talent liveshows!

Hoi iedereen! Britain's Got Talent is niet op de Nederlandse tv te zien, maar ik kijk het altijd terug online. Vorige week waren de liveshows en ik heb ze allemaal even bekeken. Er waren een paar acts die ik spannend vond, waar ik om moest lachen en waar ik zelfs een traantje bij moest laten. Die wilde ik even delen met jullie! Ik weet dat veel van jullie waarschijnlijk niet naar Britain's Got Talent kijken, maar de acts zijn alsnog een kijkje waard! Trust me!





Ik begin gelijk met mijn favoriet, de schaduw-act Attraction. Ik hoop ook echt dat deze act wint. Het is zo bijzonder hoe zoiets simpels zo mooi, ingewikkeld en zelfs ontroerend kan zijn. Ik heb een traantje gelaten bij deze act uit de liveshow. De muziek is mooi en het verhaal is ontroerend. Het is iets heel anders dan de standaard zangers en dansers, en daarom vind ik echt dat Attraction moet winnen.


















Een hele foute act, maar zo hilarisch. Dit is ons Neerlands 'trots', Maarty Broekman. Hij is gewoon zo aandoenlijk. Zijn verschrikkelijk slechte Engels (Thank you Britains!), zijn nog slechtere zangkunsten, maar zijn geweldige attitude maken dat ik echt 2 minuten lang in een deuk heb gelegen. Absoluut niet de beste act, maar wel heel grappig!


















De volgende act is onze kleine diva Asanda. Zij heeft zo'n goede stage presence die ik van mijn leven niet zal hebben. Ze heeft een hele mooie stem en ze is gewoon de kleine versie van Beyoncé hoor!


















Dit is de act van James More. Hij is een supersexy illusionist. Ja, what's not to love? haha. Zijn act is ook echt heel erg goed en ik zat wel even op het puntje van mijn stoel aan het einde. Natuurlijk helpt zijn uiterlijk ook mee, maar de act vond ik ook echt goed.

















Dit is de act van Jordan O'keefe, die een superleuke versie zong van 'I will always love you'. Heel vernieuwend en ik vond het een erg goede versie. Hij heeft zo'n lekkere stem die je wil horen als je lekker aan het ontspannen bent.


















De laatste act is van Luminites. Een groepje van 4 zangers. Het meisje springt er voor mij echt uit qua zang, maar de 3 jongens dragen zeker ook heel veel bij aan deze groep. Heerlijke versie van dit nummer.


















Dit zijn een paar acts waar ik het meest van heb genoten! Wel veel zangers, maar dat zijn vaak ook de beste acts. Toch hoop ik echt dat Attraction wint! Ik kan me zo even niet meer herinneren wie ik nog meer leuk vond, maar dit zijn dus voor mij de meest memorabele acts. Kijken jullie ook Britain's Got Talent en zo ja, wie is jouw favoriet dit jaar?

Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen