donderdag 6 juni 2013

Telefoonhoesjes van MiniInTheBox!

Als er iets is wat ik leuk vind zijn het wel accessoires! Accessoires voor in de oren, accessoires voor om je nek en ga zo maar door. Maar wat ik ook erg leuk vind, zijn accessoires voor de telefoon. Laatst zag ik bij www.veracamilla.nl een artikel over de site MiniInTheBox. Superleuke hoesjes voor een hele goede prijs. Zij had hoesjes gekocht voor een Iphone en Ipad, dus ik keek snel of er hoesjes waren voor mijn telefoon : de Samsung Galaxy S2. En ja hoor, halleluja, toen ik op de site keek was het een waar walhalla van leuke hoesjes speciaal voor mijn telefoon! Ik heb er gelijk 3 gekocht die ik helemaal geweldig vond.



Het zijn allemaal hardcases, dus harde hoesjes van plastic. De hoesjes zijn hier en daar wel wat slordig afgewerkt en ze gaan denk ik niet super lang mee, maar ze zijn zo goedkoop dat ik het geen probleem vind!


We gaan gelijk door naar mijn favoriet. Deze kost 2,57 euro. (Gewoon spotgoedkoop!)
Het is een mooi hoesje met vrolijke kleuren voor de zomer. Hij valt fijn in de hand als die om de telefoon zit. Het patroontje vind ik ook helemaal leuk.




Dit vind ik ook een erg leuk hoesje. Ik vind het wel een beetje jammer dat het hoesje wit is (ik had hem liever zwart gezien), maar dat mag natuurlijk de pret niet drukken! Ik vind hem erg chique. De strasssteentjes bij de hoed zijn een beetje slordig afgewerkt zoals je kan zien. Wel jammer, maar ik vind het voor de prijs geen groot probleem. Deze kost namelijk 3,58 euro. 


Whaaa, wat is dit hoesje heerlijk hipster. Ik hou ervan. Een driehoek, een snor en een galaxypatroontje. Meer hipster kan het bijna niet haha. Ik vond hem zo leuk toen ik hem op de site zag staan. Gewoon lekker gek, maar wel een hoesje die gezien mag worden om je telefoon. Deze kost ook 2,57 euro. 

De verzendkosten zijn gratis, tenzij je boven een bepaald bedrag komt. Ik weet niet precies hoe hoog dat bedrag is, maar dan moet je behoorlijk veel douanekosten betalen, en dan wordt de prijs al een stuk minder schappelijk. Ik probeer dus maar rond de 10 euro te blijven. Ook werden er nog verzendverzekeringskosten in rekening gebracht van 1,83 euro. Je kan alleen betalen via paypal of met een creditcard. Ideal kan dus NIET. Het zou natuurlijk zonde zijn als je een winkelwagentje vol leuke hoesjes hebt, en je kan ze niet betalen!



Het bezorgen duurt ook een aantal dagen, omdat ze uit het buitenland moeten komen. Op de site staat tussen de 10-20 dagen. Bij mij duurde het 10 dagen, dus dat is echt zo snel mogelijk. Heel netjes! Ik weet natuurlijk niet of het elke keer zo gaat, maar hou dus rekening met 10-20 dagen. Ze kwamen goed en veilig aan bij mij thuis.

Er zijn allerlei hoesjes voor heel veel verschillende telefoons! Er is voor bijna iedereen wat wils, dus ik raad je zeker aan om eens een kijkje te nemen op www.miniinthebox.com

Welk hoesje vind jij het leukst?

Blog By Patries 

1 opmerking:

  1. Ik heb daar laatst ook voor het eerst besteld, jammer dat ik belasting moest betalen toen ik het kreeg maar het is daar echt chill bestellen verder
    X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen