donderdag 11 juli 2013

Love & Toast lippenbalsems

Als ik ergens een zwak voor heb wat betreft beautyproducten dan zijn het wel leuke verpakkingen. Verpakkingen waar tijd in gestoken is, waar over nagedacht is en die gewoon cute zijn. Ik heb weer een aankoop gedaan waarvan de verpakking alleen al je hart steelt, namelijk de lippenbalsems van Love & Toast.





Toen ik een youtube-video zag waarin een youtuber haar beautystash etc. opruimt, zag ik de geweldige producten van Love & Toast voorbij komen. Handcrèmes, parfums en ook de superleuke lippenbalsems. De verpakkingen vond ik al helemaal geweldig en ik zocht snel op internet waar ik het kon krijgen. Er waren meerdere geuren lippenbalsems, maar ik heb er 3 gekozen die mij waarschijnlijk wel zouden bevallen.

De balsems zitten in leuke kleine doosjes met een schattige opdruk. Elk doosje is anders. De balsem zelf zit in een mooi glazen potje met een dopje die past bij het doosje. Er wordt veel gedacht aan details bij deze verpakkingen en dat zorgt er al voor dat je sowieso al geen spijt hebt van de aankoop. De inhoud is natuurlijk ook belangrijk en die is ook zeker niet verkeerd.


Als eerste de hele frisse geur Gin en Lime. Dit is zoals de naam al zegt een combinatie van gin en limoen. Een hele frisse zomergeur komt je tegemoet. Een soort citroengeur. De lippenbalsem is zacht en vettig, en niet al te dik, dus dit een ideale lippenbalsem voor de zomer. Je lippen hebben minder last van velletjes in die tijd, maar het is fijn dat je dit op kan smeren op de momenten dat je toch droge lippen hebt op de zwoele zomerdagen.




Ten tweede de zoete geur van Cherry Lemonade. Dit is een lekkere zoete geur die ruikt naar kersjes. Kersen limonade om precies te zijn. De geur is niet te sterk, maar hij is lekker zoetig. Deze heeft ook wat meer de typische geur van lippenbalsem. Deze substantie is dezelfde als de Gim en Lime balsem, alleen de geur is anders. De kwaliteit is dus hetzelfde, maar je hebt keuze in verschillende geurtjes.




Als laatste de heerlijke geur van Prickly Pear. Ik ben gek op deze. De balsem ruikt gewoon zo lekker naar peertjes. Het is een plezier om deze op je lippen te smeren. Deze geur is wat zachter dan de andere twee, dus als je van wat subtielere geuren houdt, is deze wat voor jou.




Ik ben erg positief over deze lippenbalsems. Ze werken goed, hebben een zachte maar heerlijke geur en de verpakkingen zijn te schattig voor woorden. Deze lippenbalsems zijn dus multifunctioneel : leuk op je kamer en lekker op je lippen.

Ben je nog niet overtuigd? Deze lippenbalsems bevatten natuurlijke ingrediënten. Ingrediënten die goed zijn om aan te brengen op je lippen. Wat dacht je van bijenwas, jojoba olie, shea butter en organische olijfolie? Deze ingrediënten moeten je lippen wel een opkikker geven. Een ander belangrijk punt is dat een deel van de opbrengst van de Love & Toast producten gaat naar Girls Inc., een organisatie die meisjes helpt succesvolle, onafhankelijke en zinvolle levens te leiden. Dit zijn voor de meisjes die wonen of leven op een manier waarin dit niet gemakkelijk is. Een heel mooi doel lijkt me!


Een deel van de ingrediënten 

Ik raad je zeker aan om eens een kijkje te nemen op de site van Love & Toast. Ze hebben verschillende producten, zoals parfums, handcrèmes, rollerballs en natuurlijk de lippenbalsems. Daar kun je ook de prijzen bekijken. De collectie kun je daar bekijken, maar die website shipt niet naar Nederland. Ik heb de lippenbalsems gekocht op www.bathandunwind.com. Ik ben zeker van plan meer van Love & Toast aan te schaffen. Fijne producten, geweldige verpakking, natuurlijke ingrediënten en het helpt het goede doel. Ik vind het een topmerk!


Wat denk jij van deze producten?

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen