vrijdag 27 september 2013

A quick look : Glossybox september

De herfst/winter staat weer in al zijn volle glorie voor de deur (de herfst is trouwens al volop naar binnen gebroken) en de modetrends veranderen met de seizoenen mee. Hier besloot Glossybox op in te spelen en bracht 'the september issue' uit, een box die in het teken van fashion staat. Benieuwd wat er in de box van deze maand zat? Lees dan vooral verder!


Prachtige illustratie van Cil Laurens die deze maand niet alleen de Glossybox, maar ook de Glossymag (het magazine van Glossybox) sierde. 




Dit zijn de producten van deze maand! Ik heb de producten nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Dit is echt een eerste indruk met verdere info zoals prijzen.



Als eerste zag ik de parfum en body lotion van Elie Saab. Ten eerste : Glossybox, wat is dat toch altijd met die kleine parfum testertjes? Ik vind het op zich geen probleem, maar ik wil mooie luxe samples. Miniversies van de grote fles. In december had ik een luxe miniatuur van het Swarovski parfum gehad en die vond ik zo mooi dat ik er nog meer wil sparen. Testertjes zijn altijd handig, maar luxe miniaturen maken het gewoon wat specialer. De geur is heel lekker en bevalt mij verder goed. De prijzen voor de fullsize producten zijn :
Eau de toilette : 50,85 voor 30 ML
Body lotion : 42,70 voor 200 ML


Yes, Ahava. ik vind Ahava een heel fijn merk en ik ben altijd blij als er weer iets nieuws van het merk in de Glossybox verschijnt. De andere producten die ik heb gehad vond ik erg fijn. Dit is een extreme radiance lifting mask. Nu denk ik niet dat ik met mijn 18 lentes al een 'lifting' mask nodig heb, maar je kan nooit te vroeg beginnen, haha. Verder zijn maskertjes altijd wel fijn, dus ik ben benieuwd hoe deze bevalt. Hij ruikt in ieder geval erg goed. Verkrijgbaar vanaf 20,95 voor 100 ML.


Dit lijkt me nou een handig product. Een gum voor je gezicht. Maak je een foutje met je make-up, dan pak je deze make-up remover pen erbij en je uitschieters verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dat hoop ik dan tenminste. Als dit product erg goed bevalt, dan zien jullie er uiteraard nog een review van. Ik denk dat dit product wel eens goed van pas kan komen, en voor de prijs hoef je het niet te laten. 4 euro voor een fullsize van het merk Océane.


Wimperkrullers komen altijd goed van pas. Nu moet ik toegeven dat ik het 90 procent van de tijd vergeet te gebruiken, maar dit is zo'n prijzige wimperkruller dat ik mezelf dwing om hem te gebruiken. Voor deze beauty tool betaal je namelijk 23 euro. Ik denk eerlijk gezegd dat er wel goedkopere wimperkrullers zijn voor dezelfde kwaliteit, maar het is altijd leuk om zoiets in de Glossybox te krijgen. Deze wimperkruller is van het merk Emite make-up.



Als laatste een knalroze blush. Op de foto komt het niet zo goed tot zijn recht, maar dit is een hele felle blush. Voorzichtig aanbrengen dus. Ik vind het een mooie kleur. Deze blush kun je rustig houden maar ook opbouwen tot een mooie felle kleur. Deze blush van Yves Rocher kost 14,50.

Een mooie Glossybox deze maand die zijn prijs van 14,95 weer helemaal waard is. De parfumtestertjes mogen van mij wel af en toe vervangen worden voor een luxe miniatuur, maar verder ben ik blij met deze box. Producten waar ik echt wat aan heb en waar ik benieuwd naar ben om te gebruiken.

Meer informatie over de Glossybox? Kijk op www.glossybox.nl

Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen