maandag 30 september 2013

Review : Anatomicals Facial Spritz

De warme dagen zijn alweer voorbij, maar ook op de koudere dagen hebben we allemaal wel eens een opfrismomentje nodig. Een spannend tentamen, een eerste date, een drukke trein.. Het kan allemaal voor warme wangetjes zorgen. Hoe heerlijk is het dan als je jezelf even kan verfrissen... en wat als dit verfrissertje ook nog eens in je tas past? Het kan. Vandaag review ik de Anatomicals Facial Spritz : een spray die je jou en je gezicht een oppeppertje geeft!




De spray is geschikt voor een normale, droge, en gevoelige huid. De spritz bevat kalmerende lavendel en verfrissende pepermunt extracten en deze helpen de huid te kalmeren en te hydrateren. De spray heeft een heerlijke geur die je gelijk wakker maakt. Het kalmeert je huid, maar pept jou op. 

Je kan de spray op verschillende momenten gebruiken. Het is heerlijk als verfrisser als je net je huid hebt verzorgt, maar het kan ook dienen als fixatie voor make-up. Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt voor het fixeren van mijn make-up, en ik moet zeggen dat hij prima werkt. Mijn make-up blijft langer zitten gedurende de dag en het is 's ochtends sowieso een feestje om dit op je gezicht te spuiten. Het frist je op en maakt je wakker. 

Het lijkt alsof dit product mijn huid ook voedt. Mijn voorhoofd is soms wel eens wat droog, en als ik dit opgespoten heb, lijkt hij weer gehydrateerder. De spray plakt bovendien niet, je make-up loopt niet uit en het 'smaakt' gelukkig ook niet raar. Allemaal mooi meegenomen.

Ik ben erg tevreden over deze Facial Spritz. ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Zelfs de verpakking alleen al is al leuk om naar te kijken! De gele dop doet het wat minder voor mij, maar dat maakt verder niks uit bij zo'n fijn product!



De Anatomicals Facial Spritz kost 6,95 euro voor 100 ML. Helaas is dit product wel wat moeilijk te verkrijgen... de spray komt namelijk uit Engeland. Als je daar ooit eens bent, zou ik je zeker aanraden naar deze Facial Spritz op zoek te gaan. Verder is het afwachten tot dit product hier te verkrijgen is en ondertussen op zoek gaan naar een net zo'n fijne gezichtsspray die in Nederland te krijgen is.

Sorry als ik jullie nu enthousiast heb gemaakt voor niks, maar het doel van deze blogpost was dat ik jullie wil aanraden om sowieso naar een gezichtsspray op zoek te gaan! Deze heb ik toevallig in huis en hij is heel fijn, maar er zijn denk ik genoeg vergelijkbare gezichtssprays die je in de lage landen ook kan krijgen!

Kennen jullie zelf nog een goede gezichtsspray die jullie echt aanraden?

Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen