zaterdag 5 oktober 2013

Aloë Vera drank

Ik vond Aloë Vera altijd zo'n plantje die je veel terugziet in bijvoorbeeld beautyproducten, maar verder ook in niks anders. Het werkt onder andere perfect om je huid te kalmeren en je ziet het dan ook bijvoorbeeld terug in aftersunlotion. Toen ik een paar jaar geleden ontdekte dat er ook een drankje van wordt gemaakt, keek ik er raar van op. Ik kon mij niet voorstellen dat dat lekker kon zijn. Toen ik het had geprobeerd en het toch lekker bleek te zijn, was ik enthousiast. Ik had eerst alleen de standaard groene variant geprobeerd, die best wel lekker was. Daarna heb ik ook de versie met aardbeiensmaak gedronken, en ook die beviel heel erg goed. Nu test ik de perzik en mango variant voor jullie, en benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder!




Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit drankje gezond voor je is, ook al zeggen ze van wel. Desalniettemin is het een erg lekker drankje. Ik koop zelf maar een paar keer per jaar zo'n flesje, dus dat is zeker niet te veel. Dit is dus een review gebaseerd op de smaak van het drankje, en ik weet verder niet of het gezond voor je is. Ik zeg niet dat het slecht voor je is, maar of het je gezondheid bevordert,zoals ze beweren, weet ik niet. Ik merk daar in ieder geval verder niks van. Het is in ieder geval een lekkere dorstlesser.


Informatie over het drankje (op de foto staat de variant met mango). Op deze manier kunnen jullie zelf je oordeel vellen erover. Bij de perzik variant zit er in plaats van mango natuurlijk perzik in verwerkt en er zit geen vruchtensap in zoals bij de variant met mango. Ook zitten er nog een aantal kleine verschillen in de voedingswaarde per 100ML. 

Hoewel de zomer alweer voorbij is, is de mango variant van deze drank perfect voor dat seizoen. Hij is namelijk gewoon heel erg lekker fris. In de herfst of winter is hij ook prima te drinken en dan is hij ook erg lekker, maar op de warmere dagen is dit echt een lekkere dorstlesser. De mango smaak komt ook goed terug, dus als je gek bent op die heerlijke vrucht, zou ik er zeker even naar kijken.


De versie met de perziksmaak is meer van de zoete kant. Dit is ook heerlijk voor de warmere dagen, maar de versie met mango zorgt voor meer verfrissing en heeft ook een lichtere smaak. Voor de mensen die echt van zoetigheid houden, is de variant met perzik perfect. De mensen die van perzik houden worden hier denk ik ook blij van, want ook bij deze variant komt de perziksmaak goed terug. Erg lekker. 


Het is wel belangrijk om te weten dat als je vruchtvlees in je versgeperste jus of andere sappen niet lekker vindt, je dit drankje dan ook beter kan laten staan. Er zitten namelijk stukjes in. Dit is de Aloë Vera gel. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar dat is dus een belangrijk puntje. 

Ik vind allebei de drankjes erg lekker. De groene variant bevat geen toegevoegde fruitsmaak en dat is dus de Aloë Vera 'smaak'. Die is lekker, maar ik vind de varianten met fruitsmaken erin verwerkt eigenlijk nog lekkerder. Dat geeft het toch wat extra's. De variant met aardbei is ook erg lekker, maar ik denk dat ik de twee die in dit artikel terugkomen het lekkerst vind. Het zijn gewoon lekker fruitige drankjes. Ik kocht deze drankjes bij de XENOS voor 99 cent per stuk. Een erg lekker en goedkoop drankje dus voor zo nu en dan. Drink het koud, dat is zeker het lekkerst! 

Hebben jullie dit drankje wel eens gehad?

Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen