donderdag 3 oktober 2013

De stijl van : Lucy Hale/Aria Montgomery

Ik ben een trouwe Pretty Little Liars kijker, en één van de hoofdrolspeelsters van die serie is natuurlijk Lucy Hale. Haar karakter in die serie, Aria Montgomery, heeft een hele gewaagde maar vooral leuke en stoere stijl. Ik ga vandaag de stijlen van zowel Lucy Hale als haar alterego Aria bekijken en ik geef mijn mening over de verschillende stijlen.




Ten eerste vind ik Lucy heel erg mooi. Ik ben stikjaloers op haar volle, lange bruine haar en haar grote herten-ogen. Op haar karakter Aria ben ik soms ook erg jaloers, en dan vooral op haar enorme garderobe (en Mr. Fitz haha). Ik zou ook wel eindeloze kledingkeuzes willen hebben zoals de meiden in Pretty Little Liars. 

Waar Aria's stijl gewaagd en fun is, is Lucy's stijl casual en edgy tegelijk. In bepaalde dingen komen de stijlen wel overeen. Van het edgy aspect is zowel Lucy als Aria fan.

Aria


Dit is hoe Aria zich vaak kleedt. Rokjes, jurkjes en andere outfits met een edgy randje. Veel accessoires en patroontjes in donkere kleuren. Dit plaatje doet Aria's afwisselende stijl nog langer geen recht. Ze heeft zoveel verschillende outfits, die allemaal hun eigen aparte ding hebben. Ze heeft een hele uitgesproken stijl en ik ben er persoonlijk gek op, maar toch zou ik het zelf nooit dragen. Waarom niet? Omdat ik er ten eerste simpelweg het lichaamstype niet voor heb en ten tweede zou ik het denk ik niet eens durven. Zo'n gedurfde stijl is maar voor een aantal mensen weggelegd, en dat zijn toch de zelfverzekerde mensen die het niks kan schelen wat mensen van hun denken. Nu zeg ik niet dat mij dat wel wat uitmaakt, maar ik ben toch altijd een beetje voorzichtig wat betreft kleding. Hopelijk durf ik ooit van die gewaagde outfits aan. Tot die tijd vergaap ik mij wel aan Aria's stoere outfits. Haar accessoires daarentegen zoals bijvoorbeeld haar tassen, kettingen en oorbellen zou ik allemaal zo van haar overnemen, want dat vind ik bijna altijd geslaagd bij Aria!

Aria's kapsel hangt vaak los langs haar gezicht en er zit vaak een mooie slag in. Haar make-up is vaak rustig en nude, maar toch mooi. Daar heb ik eigenlijk niks op aan te merken.

Lucy


Lucy's eigen kledingstijl is al meer mijn ding. Het is allemaal wat meer casual, maar toch met een eigen randje. De eerste outfit zou ik zelf het snelst dragen. Een mooie jeans met een casual trui en een lekkere dikke sjaal in een opvallende kleur. Een mooie tas, sieraden en laarzen erbij and you are ready to go. Mijn haar zou ik ook lekker los laten hangen, maar ik zou alleen wat meer losgaan met make-up. Een mooie kleur op de lippen bijvoorbeeld, zodat je toch nog iets opvallends in je look hebt zitten. De tweede outfit vind ik erg leuk, maar opnieuw te gewaagd voor mij. De bloemenhaarband zou ik zo van haar overnemen. Wat zijn die dingen leuk! Verder vind ik de rok wel een leuk patroon hebben, maar zou ik het shirtje vervangen voor een meer bedekkende variant. Lucy kan het echter wel prima hebben. De derde outfit is ook leuk en gaat meer de lieflijke kant op. De zwarte broek in combinatie met de blauwe blouse met witte print vind ik erg geslaagd. Een aantal sieraden erbij en het is precies goed. Lucy's persoonlijke stijl is gewoon heel erg leuk en gaat al meer de kant op van mijn eigen stijl.

Lucy's haar en make-up vind ik eigenlijk altijd goed. Ze kan ook veel hebben. Haar hele donkerbruine haar zoals op de onderste foto vind ik nog het mooist bij haar en ik ben zelf ook fan van zo'n donkere kleur. In de koude maanden verf ik mijn haar ook altijd in zo'n soortgelijke kleur. Haar make-up is ook flawless. Haar ogen zijn echt de eyecatchers hier en ze heeft haar lippen rustig gehouden. I like!



Ik ben erg fan van Lucy Hale's stijl. Ze is gewoon een mooie meid met een eigen stijl en dat geldt zeker voor Aria. Heel erg gewaagd en eigenzinnig. Kortom : ik zou het zelf niet zo snel dragen, maar ik vind het wel erg gaaf en leuk allemaal! 

Wat vind jij van Lucy's/Aria's stijl?

Blog By Patries


Bron foto's : google

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen