maandag 7 oktober 2013

Favoriete liedjes van het moment 3

Het is weer tijd voor mijn favoriete muziek van dit moment. Ik kwam erachter dat ik een aantal nummers in mijn playlist had staan waar ik best vaak naar luister de laatste tijd, en ik besloot er weer een lijstje van te maken.




Neon Trees - Everybody Talks

Als ik dit liedje luister ben ik instant vrolijk. Ik word er gewoon blij van. Ik hoorde dit liedje als eerst in Glee voorbijkomen als cover en ik vond hem erg leuk. Toen besloot ik de originele versie op te zoeken en ik vind die eigenlijk veel leuker. De zanger heeft gewoon een hele lekkere stem en ik vind het fijn om daarnaar te luisteren. Het liedje is vrolijk en een echte meezinger. 


Coldplay - Atlas

Dit liedje is van een heel ander genre dan de vorige. Dit lied is namelijk heel langzaam. Coldplay doet het altijd goed bij mij, en ook deze soundtrack van The Hunger Games : Catching Fire is weer raak. Ik moest er eerst heel erg aan wennen, maar na een paar keer luisteren vond ik hem erg mooi. Vooral het laatste stuk is mijn favoriet, als het nummer wat krachtiger wordt. Ik vind dit een ideaal nummer om in bed te luisteren voordat ik ga slapen, en dat is een compliment!


Tsunami - DVBBS & Borgeous 

Ik merk dat ik van veel verschillende muziekstijlen fan ben deze keer. Dit is een echt partynummer, maar oh wat is die fijn. Normaal hou ik helemaal niet zo van dit soort muziek, maar dit is een uitzondering. Dit nummer is niet zo één die je heel vaak moet luisteren maar gewoon voor af en toe. Hij is vooral lekker als ik in de auto zit.


Birdy - Wings

Birdy was een tijdje erg populair, en nu lijkt dat wel een beetje weg te zijn. Ik vind haar nieuwe nummer toch wel echt heel mooi, en haar stem valt bij mij ook nog steeds in de smaak. Ik ben geen superfan van haar, maar dit liedje is wel geslaagd!


Olly Murs - Dear Darlin'

Olly, wat hou ik toch van je. Ik vind bijna alle muziek die Olly Murs maakt goed. Ik ben zeker fan van hem en hij is één van de beste artiesten die een talentenjacht ooit heeft voortgebracht. Ik vind hem ook erg schattig! Dear Darlin' is een heel mooi nummer, en ik ben ook niet anders gewend van Olly eigenlijk. Als je dit nummer goed vind, luister dan ook zeker zijn andere muziek! Ik ben fan!


Katy Perry - Walking On Air

Het nieuwe nummer van Katy Perry. Ik vind haar zo leuk en dit nummer ook! Een heerlijk feestnummer waar ik vrolijk van word. Bring me back to the 90's! Ik krijg hier echt een jaren 90 feel van, maar dan op een goede manier! Gewoon een lekker nummer, ik kan er niet veel over zeggen verder.



The Lumineers - Stubborn Love

Prachtig nummer. Ik hou wel van groepen zoals The Lumineers en de liedjes die ze zoal voortbrengen. 'Ho Hey' was een wat vrolijker nummer, terwijl dit een droeviger lied is. Het is echter wel een heel mooi nummer waar ik van geniet elke keer als ik hem luister.



Dit was mijn lijstje met favoriete nummers voor deze keer! Een aantal langzame nummers, partynummers, vrolijke nummers... voor ieder wat wils dus. :)

Wat is jullie favoriete nummer van het moment?

Blog By Patries

Bron foto : www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen