vrijdag 4 oktober 2013

Fijne dierendag!

Soms hebben we allemaal wel eens een lachertje nodig, een oppeppertje, iets wat je vrolijk maakt. Soms zitten we nou eenmaal in een dipje, en wij vrouwen kunnen daar al helemaal over meepraten. Wat werkt dan beter dan een stel lieve en schattige dieren? Op deze dierendag een artikeltje met leuke dieren, want wat zou de wereld nou zijn zonder die lieve diertjes die ons zo vrolijk maken? Sit back, relax and say 'aaaawh'.





Panda's zijn misschien wel een van de liefste dieren in de wereld, samen met...


babyolifantjes

en


koalabeertjes :)

Van lieve dieren die wél in je huis kunnen en passen kan ik ook geen genoeg krijgen...
Wat dacht je van mopshondjes? (Ik vind pugs leuker klinken eigenlijk)


Of Frenchies (Franse buldogs)? Ooit wil ik nog een keer een Franse buldog of een mopshond hebben. Dat zijn naar mijn mening echt zulke lieve hondjes. Ze hebben zulke grappige en lieve koppies, daar zou ik geen genoeg van krijgen. Als ik een keer iemand op straat zie lopen met een mopshond of Franse buldog, stap ik zo op ze af en vraag ik of ik hem even mag knuffelen! (waarschijnlijk doe ik dat toch niet haha)


De golden retriever blijft ook een van de liefste honden. Ik heb heel lang een golden retriever gehad en dat was denk ik een van de liefste honden die ik ooit zal hebben. Hij was heel rustig en knuffelbaar. Ik mis hem nog steeds heel erg.


Hoewel ik meer een hondenmens ben, vind ik katten toch ook altijd heel erg lief! Vooral kittens...


En als laatst...


Sloth Selfie haha :). Ik vind luiaards (luiaarden?) toch zo hilarisch. Ik lach me altijd dood om die dieren. 

Natuurlijk mogen mijn eigen lieve huisdieren niet ontbreken. Zij verdienen zeker een plekje hier, want ze maken mij gewoon altijd blij.



Heb jij huisdieren? Zo ja, geef hem of haar nog even een extra knuffel en iets lekkers!

Fijne dierendag iedereen!

Blog By Patries 


Foto's (behalve de laatste) : www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen