dinsdag 1 oktober 2013

Kijkje in mijn dag : 29 september 2013

Zondag 29 september ging ik naar Amsterdam met mijn moeder. Mijn neefje was namelijk jarig. Door middel van foto's (en tekst) laat ik jullie mijn look en dag zien. Ik heb onder andere Cola Vanille gedronken, heb gehuild bij een tv-programma, en genoot van de zonsondergang op de snelweg.




Ik ging met de auto naar Amsterdam, en natuuuuurlijk was er weer file haha. Ik troostte mezelf een beetje met een blikje Coca Cola Vanille (wat ik vorige week bij de XENOS heb gevonden, tip!) en zo kwam ik de file toch een beetje door. Het was wel lekker weer, dus het zonnetje scheen op mijn gezicht en met het raam open kwam een heerlijk briesje mij tegemoet. Qmusic erbij op de radio en het viel allemaal toch wel mee. Ik ben dol op dit soort herfstdagen. Het is lekker koel, maar met het zonnetje is het toch weer lekker warm tegelijk. I approve! 


Dit was mijn look voor die dag. Ik had een simpele spijkerbroek en sneakers aan, en aan de bovenkant een zwart truitje met mijn mintgroene blazer van Miss Etam. Ik had een sjaal om van Forever21. Mijn make-up was simpel : een beetje bbcream van Garnier en blush van l'oreal, blauwe oogschaduwtinten op mijn ooglid, een randje oogpotlood op de onderkant van mijn oog en natuurlijk mascara. Op mijn lippen kon ik helaas alleen maar lippenbalsem dragen, want ik had hele schrale lippen die dag. De lippenbalsem die ik gebruikte was de Blistex Lip Massage, en die werkt prima! Hij heeft een lekkere mintgeur en de velletjes op mijn lippen werden een stuk minder. Verder had ik een beetje mousse in mijn haar gedaan voor een beetje voller haar.


Dit is de lippenbalsem, ik had er toevallig een foto van gemaakt

Voordat ik wegging heb ik niet veel gedaan. Ik ben rustig wakker geworden en heb rustig ontbeten, gedoucht en opgemaakt. Tussendoor heb ik het tv-programma 'Who do you think you are' gekeken, die op TLC te zien is. Deze aflevering was met Lisa Kudrow (je weet wel, Phoebe van Friends) en deze aflevering was een absolute aanrader. In het programma gaan beroemdheden hun stamboom ontdekken en op zoek naar hun verleden. Lisa kwam erachter dat haar overgrootmoeder (die Joods was) omgekomen was in de Holocaust en ze ging ook op zoek naar de neef van haar vader. Haar vader dacht dat hij omgekomen was, maar hij bleek nog te leven. Een hele indrukwekkende aflevering en ik heb ook zeker een aantal tranen gelaten. De verhalen over de tweede wereldoorlog raken mij nog altijd en ik snap niet hoe dat ooit allemaal heeft kunnen gebeuren. Ik raad je zeker aan om even een kijkje te nemen naar de aflevering! Naast dat heb ik nog een blogpost afgemaakt en toen was het tijd om weg te gaan. 

De verjaardag van mijn neefje was erg gezellig. Ik was bij mijn zus thuis met mijn moeder, mijn broer en zijn vriendin, natuurlijk mijn zus en haar vriend, mijn ene neefje en natuurlijk het andere neefje, die jarig was. Hij is 2 jaar geworden. Mijn neefjes zijn onwijs schattig. We hebben Bumba gekeken, gedanst op gangnam style en vooral erg gelachen. Ze zijn echte entertainers in de dop en het is zo leuk om daar naar te kijken. We hebben daar ook gezellig gegeten en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.



Prachtig licht op de terugweg. De zon was bijna onder en dat geeft zo'n mooi effect, vooral op de snelweg! De terugweg was verder wel een beetje naar, want aan de andere kant van de weg was een ongeluk gebeurd. Naast het feit dat er een ellenlange file stond, weet ik bijna zeker dat ik in het voorbijgaan een man bewusteloos in een auto zag zitten. Ik weet dus niet zeker of hij überhaupt bewusteloos was of erger... Ik vond dat toch wel erg naar om te zien. Iemand die gewoon op weg is naar huis of iets dergelijks en die niet weet wat hem ieder moment te wachten staat. Een erg naar idee vind ik dat. Ik hoop dat alles natuurlijk goed is gekomen.

We kwamen thuis, mijn hond was daar erg blij mee haha, ik heb nog even tv gekeken en toen ben ik gaan slapen.

Dit was mijn dag. Het is een beetje een rommelig verslag geworden met alles door elkaar, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te lezen. Ik vind het zelf leuk om kleine verslagjes te maken van mijn dag, dus ik wil het zeker vaker doen!

Hoe was jullie dag?

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen