vrijdag 11 oktober 2013

Lush : Santa's lipscrub

Er zit geen Lush winkel bij mij in de buurt, maar dat weerhield mij er niet van om wat producten van de kerstcollectie in de webshop te kopen. Ik review alle producten apart en vandaag is de Santa's lipscrub aan de beurt : een limited edition scrub die een waar (kerst)feestje voor de lippen is, compleet met kleine hartjes en kersencola smaak.


Eigenlijk is deze lipscrub voor de koude kerstdagen bedoeld, maar een lipscrub kan nooit vroeg genoeg komen, vooral niet in de nu al koudere herfstdagen. Mijn lippen schilferen al flink, dus deze scrub kwam als geroepen. Ik zag hem voorbijkomen in de webshop, de beloofde colasmaak/geur beviel mij wel en ik besloot hem in mijn winkelmandje te stoppen.

Als je het potje openmaakt, zie je een rood goedje met glitters. Ook zitten er nog schattige hartjes in de scrub verwerkt, die de liefdevolle sfeer van kerst benadrukken. Die zijn eetbaar, maar smaken verder naar niks.

Ik heb hem vandaag al een aantal keer gebruikt en mijn velletjes worden echt minder. Je moet wel een beetje lippenbalsem opsmeren na gebruik, want de lippen irriteren een beetje door de grove scrub. Daarna voelen je lippen weer als nieuw. Het is een klein potje van 25 gram, maar dat is prima, aangezien de scrub maar een paar maanden houdbaar is en je hebt elke keer aan een klein beetje genoeg.

Waarom de scrub maar een paar maanden houdbaar is komt door de natuurlijke ingrediënten die erin zitten. De scrub bevat geen conserveermiddelen. Het is geen product om jaren in je kast te laten liggen, maar dat maakt niet uit. Een natuurlijk product is altijd beter, vooral als je dit toch via je mond binnenkrijgt omdat je het op je lippen smeert. Als je hier wat van binnen krijgt is dus geen probleem. Als je klaar bent met scrubben lik je zelfs het goedje op. Dat stond tenminste op het potje beschreven. ik vond het een beetje vreemd klinken, maar wat blijkt? Het smaakt echt heerlijk. De scrub is gewoon basterdsuiker met onder andere verzorgende oliën en een lekker colasmaakje. Ook de geur lijkt zoals het product beloofd op cola. Kersencola zelfs. Het is wel een sterk geurtje, dus daar moet je van houden.

De scrub is limited edition, dus alleen de komende maanden verkrijgbaar. Hij kost 9,50 euro voor 25 gram. Best prijzig zou je zeggen, maar je doet er lang mee en het is gewoon een leuk en fijn product om te hebben. Ik raad hem zeker aan! Je koopt de Santa's lipscrub bij je dichtstbijzijnde Lush winkel of in de webshop : www.lush.nl

Blog By Patries 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen