donderdag 17 oktober 2013

Lush Snow Fairy & Orange Jelly Soap

Vandaag weer 2 producten uit de kerstcollectie van Lush. Deze keer twee producten voor onder de douche. Natuurlijk de super populaire Snow Fairy douchegel en de Orange Jelly Soap. Wat vind ik ervan? Lees dan vooral verder!




Snow Fairy



Snow Fairy is één van de populairste douchegels van Lush en alleen tijdens de winter/kerst te verkrijgen. Logisch, want Snow Fairy ruikt en ziet eruit als kerst in een flesje. Een roze douchegel met glitters die je laat ruiken als een suikerspin. Ik vind hem zo lekker. Toen ik hem voor het eerst rook vond ik hem iets te zoet, maar hij is me steeds meer gaan bevallen en hij is echt een favoriet nu. Ik probeerde hem dit jaar voor het eerst dus ik heb een klein flesje van 100g gekocht, maar ik ben zeker van plan ooit nog een grotere fles aan te schaffen. De prijs van de fles van 100g kan ik niet vinden op de site omdat hij (hopelijk tijdelijk) uitverkocht is, maar het was volgens mij €5,95 voor 100 gram. Voor de liefhebbers : je kan ook een fles aanschaffen van 250g en 500g. De 250 gram kost €13,95 en de 500 gram kost €21,95.


Ingrediënten van Snow Fairy, info over het product en het product zelf. Die tekst bij de gebruiksaanwijzing vind ik echt geweldig.

Orange Jelly Soap


De Orange Jelly Soap heb ik niet zelf gekocht, maar ik kreeg een klein stukje cadeau van Lush bij mijn bestelling. (Bedankt, Lush!) Hij hoort wel bij de kerstcollectie, dus ik heb besloten hem toch even te laten zien. Dit is een zeep die vol zit met versgeperst sinaasappelsap en Braziliaanse sinaasappelolie. En zo ruikt hij ook : als een sinaasappeltje. Hij ruikt erg lekker, maar ik vind het niet echt een wintergeur. Op de site van Lush hebben ze daarvoor wel een logische reden. De ingrediënten in deze zeep geven de Orange Jelly Soap een zomers geurtje, die je na gebruik fris en fruitig doen voelen. Dat hebben we allemaal wel eens nodig als we last hebben van een winterdip. De citrusoliën in deze zeep hebben een positieve invloed op je humeur, dus voor een sombere winterdag is dit een perfecte zeep. Klinkt heel erg logisch en fijn. Voor 100g betaal je €6,50, voor 200g €13,00 en voor 500g €32,50.

Het zijn fijne producten voor onder de douche. Ze werken goed, laten een lekker luchtje achter en drogen mijn huid niet uit. Ik ben tevreden! De zeep kan je natuurlijk ook gebruiken voor handzeep als het voor de rest van je huid te uitdrogend is.

Lush is een ideale winkel als je houdt van jezelf verwennen en als je van bijzondere en lekkere producten houdt. De producten van Lush zijn vers, handgemaakt, heel erg natuurlijk en niet getest op dieren. Pluspuntjes! Als je ook iets wilt kopen van Lush kan dat op de webshop van www.lush.nl of bij je dichtstbijzijnde Lush winkel!

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen