woensdag 16 oktober 2013

PewDiePie!

Ik kijk graag naar YouTubers. Ik ben er ook op best een aantal geabonneerd. Als ik wakker word, voordat ik naar bed ga, een saai momentje in de trein : er is altijd wel een nieuw filmpje beschikbaar om te kijken. Nu kijk ik vooral naar de beauty-guru's op YouTube (nikkietutorials, veracamilla, grav3yardgirl etc), maar er zijn soms ook wel YouTubers die op een andere manier mijn interesse wekken. Dat ik fan zou worden van een YouTuber die niks anders doet dan gamen had ik niet verwacht, maar het is gebeurt. Ik ben fan van de meeste populaire gamer (14 miljoen abonnees heeft hij nu?) van YouTube : PewDiePie.



PewDiePie's echte naam is Felix en hij is van Zweedse afkomst. In zijn video's praat hij echter Engels en af en toe tussendoor Zweeds (met ondertitels). Hij is onwijs populair op YouTube met zo'n 14 miljoen abonnees. Zijn vriendin is Italiaans en heet Marzia en hij heeft 2 mopshondjes. Dat is zo'n beetje het enige wat ik weet van hem.

Laat ik ten eerste zeggen dat ik zelf niet game. Niet dat ik het niet leuk vind ofzo, ik doe het gewoon nooit. Ik speel wel eens Sims of Candy Crush, maar laten we dat maar even niet tot games rekenen haha. Toch is PewDiePie leuk om naar te kijken, zelfs als je geen games speelt. Ik wil nog even zeggen dat ik de filmpjes waarin hij enge schrikspellen speelt niet kijk (ook al beslaan die 90% van zijn kanaal haha). Ik hou gewoon niet van dat soort spellen. De andere filmpjes van hem vind ik wel geweldig. Hij speelt de games op zo'n leuke manier door de commentaar die hij geeft en het is toch wel heel knap om die commentaar zo uit je losse pols te schudden. Ik heb bijvoorbeeld bij het filmpje hieronder de hele tijd in een deuk gelegen. Is het raar dat ik het leuk vind als mensen schelden met 'the F-word'? Ik weet niet, ik moet daar altijd om lachen haha. Het komt in ieder geval vaak genoeg voorbij in onderstaand filmpje.


De video's waarin hij Cat Mario of Unfair Mario speelt zijn ook zo leuk, maar deze ook (vooral dat Zweedse gescheld tussendoor haha) :



Ik heb niks met GTA 1, 2, 3, 4 of zelfs 5, maar de manier waarop PewDiePie het laat zien is geweldig. Free hugs!


Ten slotte nog een leuke gaming montage, met een aantal van de leukste stukjes uit zijn video's. Er komt ook een stukje voorbij van een filmpje met zijn vriendin. Zij zijn samen zo leuk en schattig, dus de video's van hun samen moet je zeker ook even bekijken!


O, en zijn pugs/mopshondjes zijn zo adoooooorable. Ik wil er ook één! Hier stelt hij zijn nieuwe mopshondje voor. 



Ik snap dat veel van jullie het waarschijnlijk niks vinden, maar ik wilde het toch even delen. Misschien zit er ook wel een kant in jou die een man die alleen maar spelletjes speelt kan waarderen haha. Ik vind PewDiePie serieus erg leuk. Ik ben toch wel meer van de beauty-guru's, maar af en toe een filmpje van hem kijken zorgt voor een leuke en aangename afwisseling!

Hier is zijn kanaal als jullie hem willen bekijken :  www.youtube.com/pewdiepie. Ik zou hem zeker een kans geven, ook al lijkt het je op het eerste gezicht niks. Dat dacht ik namelijk eerst ook, maar ik vind hem uiteindelijk erg leuk!

Kijken jullie naar PewDiePie?

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen