zondag 13 oktober 2013

Rituals Laughing Buddha producten

Een aantal maanden geleden deed ik mee aan een wedstrijd op Instagram van de Bijenkorf. Je kon producten winnen van de Rituals Laughing Buddha lijn en ik besloot mee te doen. Die producten klonken mij namelijk goed in de oren. Ik had nooit echt gedacht dat ik zou winnen, maar ik had gewonnen en ik was er echt heel blij mee! Ik heb 3 producten van de lijn gewonnen en die ga ik nu reviewen. Ik dacht dat het geen zin meer had om een review te maken omdat ik dacht dat de producten niet meer te koop waren, maar ik heb op de site van Rituals gekeken en ze waren nog te koop, dus hier een review!

De producten die ik heb gewonnen zijn de 'Touch of Happiness : rich, nourishing body cream', 'Fortune Scrub : shower cream scrub' en 'Fortune Oil : caring shower oil'. Dit zijn een body cream, een scrub en een douche olie. De douche olie en body cream hebben allebei de geur Sweet Orange & Cedar Wood en de scrub heeft de geur Organic Mandarin & Yuzu. Doordat ik deze producten gewonnen had, was ik natuurlijk al erg blij, maar deze producten moeten zelf ook voor een dagelijks geluksmomentje kunnen zorgen! Dat klinkt natuurlijk erg goed en ik was erg benieuwd of dat ook waar was.


Als eerste heb ik onder de douche de scrub gebruikt. Een heerlijke scrub die iets zoeter ruikt dan de andere producten. Deze scrub heeft de geur van Organische Mandarijn en Yuzu (Organic Mandarin & Yuzu op de verpakking), een vrucht die een beetje lijkt op citroen. De geur van Yuzu werkt verkwikkend en de geur van Organische Mandarijn is verfrissend. Ik vind het een erg fijne scrub. De scrubdeeltjes zijn grof en maken mijn huid goed glad. De scrubdeeltjes zitten verwerkt in een soort crème, die de huid tegelijkertijd met het scrubben ook voedt. Een goede combinatie als je het mij vraagt. Na het scrubben was mijn huid echter nog steeds een beetje droog, dus ik besloot de body cream na het douchen te gebruiken. In de scrub zit 150 ml en je betaalt er 10 euro voor. 


De body cream zit ten eerste in een mooie pot. Ik ben dol op mooie verpakkingen, dus daar was ik al erg blij mee. De body cream is lekker dik en smeert goed over de huid. Ook trekt hij verrassend snel in en dat vind ik een belangrijke eigenschap bij crèmes. Ik wil niet minuten later nog steeds een vettig laagje voelen. De geur van de body cream is zoete sinaasappel en ceder (Sweet Orange & Cedar Wood op de verpakking). De geur heeft inderdaad het zoete en frisse van sinaasappel en het warme van ceder. Een hele fijne combinatie en ik vind de geur erg lekker. De body cream maakt mijn huid zacht en minder droog en dat is voor mijn huid het belangrijkste. De body cream kost 15 euro voor 200 ml. 


Zie hoe dik de body cream is. Echt een hele fijne crème voor het lichaam! Het is ook zeker goed voor de hele droge huid denk ik. Ik denk dat ik met dit product nog het meest blij ben, vooral voor de komende koudere maanden. 



Ten slotte nog een douche olie. Ten eerste vind ik de fles erg mooi en luxe ogen en dat is natuurlijk een fijn extraatje. Dit is een douche olie die er in de fles uitziet als een olie, maar zo gauw je het uitsmeert op je huid of spons transformeert tot een schuim. Het had voor mij nog wel wat meer mogen schuimen, maar ik vind het een erg lekkere geur en na het douchen ruik ik hem ook nog goed, iets wat ik vaak mis bij douchegels. Het heeft dezelfde geur als de body cream (Sweet Orange & Cedar Wood), dus het is samen goed te combineren tijdens en na het douchen. De douche olie bevat 200 ml en kost 8,50 euro.

Ik ben erg tevreden over de producten van de Rituals Laughing Buddha lijn. Ze ruiken erg lekker en zijn verfrissend. Ik heb ze natuurlijk gewonnen en ben er natuurlijk nog iets blijer mee dan mensen die ervoor betalen, maar ik raad ze zeker aan. Door de frisse en verkwikkende geuren van de producten word je net wat blijer en opgewekter, en dat kunnen we allemaal wel eens gebruiken. Ze zijn nu nog te koop en ik weet niet tot hoelang, dus als je geïnteresseerd bent zou ik zeker even een kijkje nemen. Hier kun je meer info vinden over de producten en kun je ze ook bestellen : klik

Heb jij iets van de Rituals Laughing Buddha lijn in huis?

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen