zondag 6 oktober 2013

Tattoos en piercings

Ik ben zelf niet zo'n fan van tattoos en piercings. Ik ben bang dat ik er spijt van krijg want hoewel ik er nu misschien blij mee zou zijn, ben ik er over een paar jaar misschien klaar mee. Dat vind ik best een groot risico. Ik moest laatst al een paar keer extra nadenken of ik tweede oorgaatjes wilde schieten, zo'n twijfelaar ben ik wat dat betreft. Nu heb ik dat uiteindelijk wel gedaan en ik ben er ook erg blij mee, maar dat is ook niet echt heel erg badass ofzo. Nu zijn er een paar piercings en tatoeages die mij wel intrigeren, en die ga ik met jullie delen.




Laat ik ten eerste zeggen dat ik die grote tatoeages die hele lichaamsdelen bedekken maar niks vind. Als ik ooit een tattoo zou nemen, dan zou het een kleine zijn die ik altijd kan bedekken. Die grote tatoeages zie je altijd zitten en dat bevalt mij persoonlijk gewoon niet. Er zijn mensen die het wel kunnen hebben, maar bij mezelf zie ik het niet voor me!


Demi Lovato is één van die mensen die grote tatoeages zeker kan hebben. Bij haar vind ik het prachtig, bij mezelf... nee... maar wie weet denk ik er ooit nog anders over!

Ik vind kleine tatoeages dus wel erg mooi. Ik zou het op een plek nemen die je, zoals ik net zei, nog kan bedekken. Denk hierbij aan de pols, schouder of bovenkant van mijn rug. Ik vind tatoeages achter een oor ook nog wel iets hebben. Die zijn iets lastiger te bedekken als het nodig is, maar wel erg mooi.


Tatoeages zonder kleuren erin vind ik nog het mooist. Gewoon met zwarte inkt dus. Die zien er naar mijn mening het meest chique uit en kan er erg elegant uitzien. Wat ik dan mooi vind zijn de typische meisjestatoeages haha. Wat dat betreft ben ik best een typisch meisje. Neem bijvoorbeeld het infinity-teken, vogeltjes, een mooie quote... daar houd ik gewoon het meest van. Het liefst zou ik wel een tatoeage met betekenis willen, bijvoorbeeld een woord dat mij beschrijft of die mij kracht geeft.


Wat ik persoonlijk verschrikkelijk vind wat betreft tattoos zijn de trampstamps op de onderrug, tatoeages van beroemdheden (daar krijg je gewoon echt spijt van vroeg of laat) en de zogenaamd 'ruige' tatoeages. Denk hierbij aan doodskoppen of andere enge figuren. Ook de naam van je liefde vereeuwigen op je lichaam vind ik geen slim idee. Nee, not my cup of tea...

Hoewel ik bepaalde tatoeages wel mooi vind, zou ik er alsnog niet snel een zetten. Piercings vind ik al wat interessanter om naar te kijken en dan vooral in het oor. Met een tongpiercing, lip piercing of wenkbrouwpiercing zul je mij niet zo snel zien. Ik vind een neuspiercing wel mooi, maar dan alleen zo'n klein steentje in de neusvleugel en niet zo'n ring, want dan zie je er al gauw uit als vee. Vooral piercings in het oor vind ik dus leuk, zoals deze :


Dit vind ik echt heel erg mooi. 2 oorbellen van deze foto heb ik zelf al, maar zo'n tragus zou ik ook nog wel een keer willen. Zo'n ringetje bovenin vind ik ook mooi. Ik vind dit eigenlijk gewoon een mooi geheel. Ik weet wel bijna zeker dat ik nog een derde gaatje wil naast mijn andere twee, dus misschien volgend jaar! 


Op Instagram zag ik laatst ook nog iets aparts en moois voorbij komen. Dit is echt heel erg stoer en ik vind het zelfs nog wel elegant ook. Ik vind het een hele mooie plek om oorbellen te schieten en als het zo gedaan wordt als op de bovenste foto (met 3 dezelfde steentjes die alleen verschillen in grootte) vind ik het heel chique.

In conclusie : ik vind tatoeages heel mooi en interessant om naar te kijken en sommige zou ik ook echt zelf wel willen, maar ik zou er nog heeeeel lang en hard over na moeten denken voordat ik het echt zou doorzetten. Piercings voor in het oor vind ik wel heel interessant en ik overweeg ook om nog meer gaatjes te laten schieten in de toekomst, bijvoorbeeld zo'n tragus. Voor nu hou ik het maar bij 2 oorbellen aan beide kanten, dat vind ik voor nu ruig genoeg. :)

Blog By Patries

Bron foto's : www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen