donderdag 10 oktober 2013

XENOS geurkaarsen

Het is herfst en het is dus weer officieel tijd voor kaarsen! Ik ben dol op waxmelts voor in mijn brandertje, maar geurkaarsen vind ik ook erg lekker! Als ze dan ook nog een leuke verpakking hebben, ben ik om. Ik kocht 3 geurkaarsen in pot van de XENOS. 2 fruitige geuren en 1 typische herfstgeur!

De geurkaarsen komen in leuke potten waar je de dop vanaf kan halen. Ik vind het heel leuk dat er zo'n mooie glazen pot omheen zit, omdat de kaars dus niet alleen lekker ruikt op je kamer, maar ook leuk staat. De labeltjes op de voorkant zijn misschien een beetje oubollig, maar dat neem ik maar voor lief.

Ik heb de geuren Crazy Cranberry, Strawberry Sunshine en Cinnamon Spice gekocht. Als ik de geuren ruik zijn de eerste twee heerlijk zoet en de laatste ruikt naar kaneel met een kruidig tintje. (vandaar de naam Cinnamon Spice natuurlijk, duh Patricia haha) Ik ben dol op kaneel en voor de herfst en winter komt deze geur zeker als geroepen. De andere twee zijn misschien meer voor de warmere seizoenen, maar aangezien ik dan gewoon geen kaarsen brand, gebruik ik ze gewoon ook in de koudere seizoenen. Lekkere geuren zijn namelijk altijd gewoon welkom!


Crazy Cranberry kost 2,29. Een heerlijke bessengeur. Je moet wel van zoetigheid houden, want anders vind je deze niet lekker. Dit is gewoon een echte zoete fruitgeur. Ik vind het erg lekker. En misschien niet zo heel belangrijk, maar de kleur van de kaars vind ik ook mooi haha. Het staat dan in ieder geval goed op de kamer. 


Cinnamon Spice was iets goedkoper, namelijk 1.99 euro, maar wel compleet met strikje. Deze vind ik er natuurlijk het leukst uitzien, omdat het strikje de pot toch wat schattiger maakt. Zoals ik al zei ruikt deze geur lekker naar kaneel met een kruidig tintje, perfect voor de herfst/winter dus! Deze ga ik nog vaak branden de komende maanden. Dit is wel een geur waar je van moet houden, maar als je van herfstige/warme geuren houdt, zit je hiermee goed.


Strawberry Sunshine ruikt naar aardbei. Klaar. Niks meer en niks minder. Gewoon een simpele aardbeiengeur en dat vind ik ook gewoon een lekkere geur voor op mijn kamer. Er had nog wel een extra geurtje aan toegevoegd mogen worden zodat het misschien wat specialer zou worden, maar hij is verder prima. Waarom er bloemen op de voorkant staan is nog steeds een raadsel voor mij. Voor de mensen die geen Engels kunnen praten is dat vast erg verwarrend, XENOS! Haha. Deze kaars kost ook 2,29 euro. 

De verspreiding van de geuren als ik ze eenmaal aangestoken heb is goed. Het mag wel wat sterker vind ik persoonlijk, maar als je van een subtiel geurtje houdt is het prima. Ik heb wel een kleine kamer, dus natuurlijk verspreidt de geur dan makkelijker door de kamer heen. Dat is misschien iets om rekening mee te houden! 

Neem zeker even een kijkje bij de XENOS geurkaarsen. Ze zijn misschien niet heel bijzonder qua geuren, maar ze ruiken wel erg lekker voor een fijn prijsje!

Blog By Patries 

1 opmerking:

  1. Wat een schattige glazen potjes. Ik gebruik tegenwoordig wax melts van www.weallloveit.nl ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen